Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Delta Force : Black Hawk Down > Bugi w multiplayer
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (2): [1] 2 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Exclamation Bugi w multiplayer

Właśnie tak sobie wymyśliłem że można w oddzielnym temacie zgłaszać przróżne bugi w grze multiplayer Takie które są niebezpieczne (ZonK coś o tym wie ) lub takie które mogą się przydać w grze

Ja zgłaszam mój wczorajszy przypadek:
Mapa Mean Street za PSP B za murkiem przy śmigłowcu - zostałem rozwalony z Hammerowego M50 przez mur który okala hangar z PSP i nie ma możliwości że zbłąkana kula bo byłem w przysiadzie w połowie muru

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-09-2003 12:25
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]ZonK
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Kontener na makulature

fajny bug jest ten z furtyna ktory jak sie pochylisz wrzuca cie na polpietro (mozna fajnie uciec przed wrogiem) a pochylajac sie wchodzac do budynku to cie wyrzuca, czasami giniesz
inne bugi:
dostaje z AT4, nic mi nie jest (mialemn tak kilka razy), wchodze na mine i nic mi nie jest.
Bledow w multi jest niestety duzo

__________________
Edytowane przez [kosz]Krowa dnia 01-03-1337 o godz. 13:37

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-09-2003 14:14
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]ZonK Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]ZonK Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]ZonK Dodaj [FPP]ZonK do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]ZonK prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]ZonK
fajny bug jest ten z furtyna ktory jak sie pochylisz wrzuca cie na polpietro (mozna fajnie uciec przed wrogiem) a pochylajac sie wchodzac do budynku to cie wyrzuca, czasami giniesz
inne bugi:
dostaje z AT4, nic mi nie jest (mialemn tak kilka razy), wchodze na mine i nic mi nie jest.
Bledow w multi jest niestety duzo



Mapa Clue Map dla ścisłości

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-09-2003 14:25
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]ZonK
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Kontener na makulature

tzn. to jest wina budynku, nie wazne na jakiej mapie ta "Ambasada" sie znajduje, zawsze ten blad sie powtarza

__________________
Edytowane przez [kosz]Krowa dnia 01-03-1337 o godz. 13:37

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-09-2003 15:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]ZonK Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]ZonK Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]ZonK Dodaj [FPP]ZonK do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]ZonK prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

pewnie masz rację, ja to testowałem właśnie na tej mapie zaraz jak o tym powiedziałeś

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-09-2003 15:19
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]ZonK
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Kontener na makulature

quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
pewnie masz rację, ja to testowałem właśnie na tej mapie zaraz jak o tym powiedziałeś

to teraz sprobuj wchodzac do budynku, pochyl sie w lewo, powinno Cie wywalic z budynku, po kilku takich probach zapewne bedziesz gryzl glebe

__________________
Edytowane przez [kosz]Krowa dnia 01-03-1337 o godz. 13:37

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-09-2003 17:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]ZonK Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]ZonK Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]ZonK Dodaj [FPP]ZonK do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]ZonK prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Mapa Wet Work
Jest jeden (z kilku) bydynek na wodzie do którego można wpłynąć przez podłogę Płynąłem pod nim i gdy zbliżyłem się do podłogi zostałem wessany do budynku

Edytowane przez dnia 26-09-2003 o godz. 11:31

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-09-2003 07:34
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
Mapa Wet Work
Jest jeden bydynek na wodzie do którego można wpłynąć przez podłogę Płynąłem pod nim i gdy zbliżyłem się do podłogi zostałem wessany do budynku


Takich domków na wodzie jest tam więcej, ale wiem o którym piszesz bo miałem tam zadźgać gostka. Darowałem mu nich ma zabawę

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 26-09-2003 11:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
klima
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

heja, gram dopiero 4 raz chyba w DF, wiec jak cos to jestem nowy. jednak gralem 2 lata w AoT (assault on terror) i myslalem, ze DF bedzie lepsza pod wzgledem bugow - mylilem sie jest gorsza. A to nowsza gra.

podkladanie min w budynkach na 1 pietrze(obsuwaja sie chyba 1 pietro nizej) bo znikaja w podlodze, ale nie sprawdzalem czy sa pietro nizej.

nie mowiac ze mozna chodzic po claymore, a czasem jest odwrotnie, wybuchaja zanim podejdziesz.

drabinki, wchodzenie i schodzenie po nich to jeden wielki BUG. Nie mowiac o problemie zabicia kogos wchodzacego (czasem).

M203 ? granatnik - strzelajac czasem prosto "w ryj" przeciwnik nadal stoi i jeszcze zabija - bezsens.

granaty - to samo. ktos lezy, za barykada, za plecami ma tylko sciane. wrzucam mu tam 2 HE i nic sie nie dzieje, procz wybuchu.

Przechylanie sie (Q,E) stoisz miedzy barykada a sciana, wciskasz np. E (to standardowe klawisze) i stoisz na barykadzie, zamiast z za niej wygladac. dla snajpera to uciazliwe.

bugi w czolganiu sie i "zaczepianiu" o textury.

mylace textury (jak np. rozwieszone pranie) czlowiek biegnie przez nie uciekajac i sie zatrzymuje i w tym momencie irytacja sie poteguje.

Ogolnie uwazam ze slabo zrobili to DF, a patchy to jeszcze TONE wypuszcza.

Pozdr.
kliMa

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-09-2003 12:24
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

To pranie jest nakrochmalone , dlatego takie twarde
Na mapce Vietnam coś tam, wszedłem na dach(chyba ) radiostacji i jest tam jeszcze taki mały podest, jak sie przy nim położyć to widać dolne piętro. Czy się da strzelać tego nie sprawdzałem.
Jedna rzecz poważnie mnie denerwuje. W momencie, gdy w budynku strzelasz z granatnika, to nic się nie dzieje-normalnie niewypały lub gostek stoi pod ścianą, obojętnie gdzie, walisz z granatnika i też nic. Miałem to już kilka razy

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-09-2003 23:19
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Jaro(PL)
To pranie jest nakrochmalone , dlatego takie twarde
Na mapce Vietnam coś tam, wszedłem na dach(chyba ) radiostacji i jest tam jeszcze taki mały podest, jak sie przy nim położyć to widać dolne piętro. Czy się da strzelać tego nie sprawdzałem.
Jedna rzecz poważnie mnie denerwuje. W momencie, gdy w budynku strzelasz z granatnika, to nic się nie dzieje-normalnie niewypały lub gostek stoi pod ścianą, obojętnie gdzie, walisz z granatnika i też nic. Miałem to już kilka razy



To przestań strzelać z ćwiczebnych .....

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-09-2003 08:53
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Jest jeszcze jeden bug na Wet Work. Miejsce - ten sam budynek z dziurawą podłogą. Jeżeli zanurkujemy przy nim to wtedy widać jak na dłoni czy ktoś się znajduje w budynku czy nie ponieważ pod wodą znkikają ściany

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-09-2003 09:04
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
To przestań strzelać z ćwiczebnych .....

To moje ćwiczebne 1860 2646
To Twoje(chyba ostre) 1598 2961 (2961 to chyba same rykoszety)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-09-2003 16:28
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

(...)Ogolnie uwazam ze slabo zrobili to DF

Pozdr.
kliMa [/B][/QUOTE]
Taaak, jest wiele rzeczy, o których można by wyrazić taką opinię. Jest wiele niedoskonałości na tym niedoskonałym świecie ale właśnie to jest motorem ewolucji. Mnie tam to pranie w DF nie zawadza i tak najważniejsi są ludzie, ktorych dzięki niej można poznać

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-09-2003 19:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Jaro(PL)
To moje ćwiczebne 1860 2646
To Twoje(chyba ostre) 1598 2961 (2961 to chyba same rykoszety)



Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-09-2003 19:29
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

Mam pewne spostrzeżenia co do użycia min. Mianowicie przy podłożeniu miny przy samej ścianie budynku, nie reagują na przeciwnika. Wczoraj specjalnie zwróciłem na to uwagę i mam przeczucie , że coś jest nie tak?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-10-2003 08:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Jaro(PL)
Mam pewne spostrzeżenia co do użycia min. Mianowicie przy podłożeniu miny przy samej ścianie budynku, nie reagują na przeciwnika. Wczoraj specjalnie zwróciłem na to uwagę i mam przeczucie , że coś jest nie tak?


I wszystko się zgadza, miny typu claymore są minami kierunkowymi więc jeżeli położysz je przy ścianie budynku tak że będą skierowane w jego stronę to nie wybuchną.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-10-2003 09:07
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
I wszystko się zgadza, miny typu claymore są minami kierunkowymi więc jeżeli położysz je przy ścianie budynku tak że będą skierowane w jego stronę to nie wybuchną.

W rzeczywistości tak może jest, ale tu kładziesz minę i to wszystko co możesz zrobić!
Druga sprawa, widzisz gostka jako mały punkt na horyzoncie, walisz (np CAR 15) w lini prostej i gostek pada? a przy strzale ze snajpery musisz trochę nakombinować z parabolą strzału . A przy walce z bliska gry strzelasz komuś prosto w gębę i nic. Wczoraj tak miałem cały magazynek w plecy ( to nie były Twoje , a przy zbrojowni goniłem Cię już przez jakiś czas) i nic?. Coś jest tu nie tak?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-10-2003 09:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Jaro(PL)
W rzeczywistości tak może jest, ale tu kładziesz minę i to wszystko co możesz zrobić!
Druga sprawa, widzisz gostka jako mały punkt na horyzoncie, walisz (np CAR 15) w lini prostej i gostek pada? a przy strzale ze snajpery musisz trochę nakombinować z parabolą strzału . A przy walce z bliska gry strzelasz komuś prosto w gębę i nic. Wczoraj tak miałem cały magazynek w plecy ( to nie były Twoje , a przy zbrojowni goniłem Cię już przez jakiś czas) i nic?. Coś jest tu nie tak?



Ale kontrolujesz mniej więcej jak ją kładziesz więc kładź ją w tą stronę z której może nadejść przeciwnik. Parabola ? Tu nie ma czegoś takiego jak prawa fizyki (no chyba że spadasz z budynku ). Jak chcesz mieć pseudo wrażenia to zagraj w Rainbow 6 Raven Shield. Co do wywalenia magazynku w plecy to być może błędy w grze jak i słynny już ping

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-10-2003 09:47
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
Ale kontrolujesz mniej więcej jak ją kładziesz więc kładź ją w tą stronę z której może nadejść przeciwnik. Parabola ? Tu nie ma czegoś takiego jak prawa fizyki (no chyba że spadasz z budynku ). Jak chcesz mieć pseudo wrażenia to zagraj w Rainbow 6 Raven Shield. Co do wywalenia magazynku w plecy to być może błędy w grze jak i słynny już ping

"Parabola ? Tu nie ma czegoś takiego jak prawa fizyki" Nie do końca się z Tobą zgadzam. Użyj snajperki na dużą odległość lub granatnika! Strzał po prostej nie dojdzie do celu!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-10-2003 09:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Jaro(PL)
"Parabola ? Tu nie ma czegoś takiego jak prawa fizyki" Nie do końca się z Tobą zgadzam. Użyj snajperki na dużą odległość lub granatnika! Strzał po prostej nie dojdzie do celu!


Granatnik owszem ale snipa ? Być może, nie używam jej zbyt często. Z resztą głupio by było jakbyś granatnikiem walił jak z karabinku To wyjątki.... Tak jak mówiłem spróbuj zagrać w R6, tam kozaki z M60 już by nie poszaleli

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-10-2003 10:04
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
Granatnik owszem ale snipa ? Być może, nie używam jej zbyt często. Z resztą głupio by było jakbyś granatnikiem walił jak z karabinku To wyjątki.... Tak jak mówiłem spróbuj zagrać w R6, tam kozaki z M60 już by nie poszaleli

W M21 mam 79 0.52 11.08 % , ale to nie jest moja ulubiona broń. Sięgam po nią, gdy jakiś snajp przekroczy granice dobrego smaku! Strzelam na dość duże odległości, więc chyba wiem co piszę

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-10-2003 11:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

Thumbs down

Uważam że pomimo dobrego pomysłu na umieszczenie i wykorzystanie w grze pojazdów, jednym wielkim bugiem jest to, że nie podlegają uszkodzeniom . To często wypacza wyniki gry. Problem można by rozwiazać podobnie jak w przypadku medyków. Bierzesz narzędzia i przywracasz pojazd do boju. Zamiast tego mamy niezniszczalne śmigłowce i gaziki.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-10-2003 13:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Jaro(PL)
Uważam że pomimo dobrego pomysłu na umieszczenie i wykorzystanie w grze pojazdów, jednym wielkim bugiem jest to, że nie podlegają uszkodzeniom . To często wypacza wyniki gry. Problem można by rozwiazać podobnie jak w przypadku medyków. Bierzesz narzędzia i przywracasz pojazd do boju. Zamiast tego mamy niezniszczalne śmigłowce i gaziki.


Szczególnie śmigłowiec który spadł z 100 metrów trafiony ręczną wyrzutnią rakiet

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-10-2003 13:52
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
Szczególnie śmigłowiec który spadł z 100 metrów trafiony ręczną wyrzutnią rakiet

Roland 3 "lub inne czasopisma" Nie takie śmigłowce u nas latają!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-10-2003 21:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Radzioo(PL)
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Zastanawiałem się czy nie wrzucić tego do "przekrętu"... Otóż wczoraj na mapie rampa + panic miałem "śmieszną" sytuację, facet z bazooką przebiegł obok mnie zupełnie mnie ignorując. Pobiegłem za nim wystrzeliwując w jego plecy około 3 magazynków z odległości 1.5 metra. Jako że to nie przynosiło skutku bo facet miał plecy ze tytanu użyłem granatnika. Ludzik klasycznie podskoczył jak przy takim podmuchu ale pobiegł dalej a ja stanąłem jak wryty więc ktoś odstrzelił mi dupę I teraz pytanie czy to był taki błąd w grze że widziałem akcję która już się odbyła ????? Lagi to nie były bo przeciwnik biegł równo bez żadnych przeskoków.
Ktoś się spotkał z czymś takim ??

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 20-10-2003 05:28
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez Radzioo(PL)
Zastanawiałem się czy nie wrzucić tego do "przekrętu"... Otóż wczoraj na mapie rampa + panic miałem "śmieszną" sytuację, facet z bazooką przebiegł obok mnie zupełnie mnie ignorując. Pobiegłem za nim wystrzeliwując w jego plecy około 3 magazynków z odległości 1.5 metra. Jako że to nie przynosiło skutku bo facet miał plecy ze tytanu użyłem granatnika. Ludzik klasycznie podskoczył jak przy takim podmuchu ale pobiegł dalej a ja stanąłem jak wryty więc ktoś odstrzelił mi dupę I teraz pytanie czy to był taki błąd w grze że widziałem akcję która już się odbyła ????? Lagi to nie były bo przeciwnik biegł równo bez żadnych przeskoków.
Ktoś się spotkał z czymś takim ??


miałem takie na prostce ale na 3 magazynki to jeszcze nigdy, a wczorajszy dzień był pełen takich

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 20-10-2003 06:32
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

Mapa Fluss
Załamana kładka na prawo od dużego mostu. Leżąc na zalanej części można (chyba) strzelać pod wodą, co normalnie jest niewykonalne. Kto pływał na tej mapie lub Wet Work wie o czym piszę. To są moje gorące spostrzeżenia z gry okupione 8 postrzałami, sprawa nie do końca jest wyjaśniona, gdyż nie miałem czasu tego spokojnie sprawdzić. Pozdrawiam.
P.S.
Sprawdziłem i z całą pewnością jest tak jak wyżej pisałem, więc radzę uważać.

Edytowane przez Jaro(PL) dnia 21-10-2003 o godz. 22:32

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-10-2003 09:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

Mapa Nachtruhe.
Wszedłem do zbrojowni nacisnałem "o" lub "0-zero" i zaliczyłem restart. Sprawa nie jest do konca wyjaśniona, gdyż jak zwykle nie miałem czasu tego sprawdzić. Jeśli to się potwiedzi, to bez przesady można to określić jako wysoce niebezpieczną sprawę.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 08:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Jaro(PL)
Goldmember



Zarejestrowany: Sep 2003
Lokalizacja:

Mapa Rampage.
W załomie leży wrak samochodu osobowego. Podczas kotłowaniny, nagle przerzuciło mnie na wewnetrzny dziedziniec ze śmigłowcem. Sprawa nie jest do konca wyjaśniona, jak zwykle nie miałem czasu tego sprawdzić.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 23-10-2003 08:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Jaro(PL) Znajdź więcej post'ów przez  Jaro(PL) Dodaj Jaro(PL) do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Jaro(PL) prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 16:28.    Strony (2): [1] 2 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest OFF.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions