Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Quake III Arena > Strafe Jumping
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
locote
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Strafe Jumping

Siemanko mam pare pytanek odnosnie strafe'ow :o
Zaczalem sie uczyc owej techniki i jakies postepy juz mam ale ofkoz chcialbym lepiej Przeszedlem juz pare razy OPC1, xcm cos tam, na csu1_7a przechodze pady w pierwszym pokoju STrafe pads. Tylko ze umiem skakac tylko w 1 sposob - przy dotknieciu pada zmieniam kierunek (S na F i na odwrot) i kierunek trzymania myszy (caly czas trzymam forward). Nie opanowalem tego jeszcze nawet zbyt dobrze ale to szczegol. Widzialem na servie q3a.sytes.net i na wielu demach jak goscie skacza prawie bez ruszania mysza, tak po prostu w jednym kierunku albo zmieniaja kierunek patrzenia co drugi skok. Probowalem taka technike ale udaje mi sie to dopiero po rozpedzeniu sposobem ktory umiem i przeskakuje max 2-3 pady :/ Kolejna sprawa to w jaki sposob skakac w taki sposob aby przy dotknieciu pada nie bylo slychac upadku modelu, tak po prostu bezglosnie niektorzy skacza, takze podczas zwyklej gry. Albo takie HC jak skakanie na OPC1 bokiem :O
Na stronie PTC jest poradnik ale troche marny. A z dema jak gosciu zapierdala 2 tys UPS skaczac tylem niewiele sie da nauczyc
Jak by co to zamieszcze demo zeby pokazac jak skacze.
ps. skok po raila na dm6 nie sprawia mi problemow =)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 08-12-2003 17:30
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hakan
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

To skakanie bez skrecania nazywa sie halfbeat czy jakos tak, dostepne tylko pod vq3, znam jes tylko teoretycznie i to ze strony PTC -chyba. Co do obrotu co drugi skok to np. ja tak skacze - tak sie nauczylem ale skacze pod CPMA i moze dlatego mi latwiej?

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-12-2003 07:46
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hakan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hakan Znajdź więcej post'ów przez  Hakan Dodaj Hakan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hakan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
oxygen
new challenger



Zarejestrowany: Nov 2000
Lokalizacja: Krakow

Re: Strafe Jumping

quote:
Napisane oryginalnie przez locote
Kolejna sprawa to w jaki sposob skakac w taki sposob aby przy dotknieciu pada nie bylo slychac upadku modelu, tak po prostu bezglosnie niektorzy skacza, takze podczas zwyklej gry.

to bug obsy tak maja oraz na demkach czasami mozna to zaobserwowac (glownie mvd), koles ktory biegnie caly czas slyszy swoje odglosy. co do reszty - circle jump + 2 strafy jednoczesnie przez pierwszy skok rozpedza cie szybciej tyle ze jak juz sie rozbujasz trzeba zmienic technike na normalna prawo, lewo

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 09-12-2003 15:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil oxygen Znajdź więcej post'ów przez  oxygen Dodaj oxygen do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać oxygen prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
LaM4
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Lodz

Halfbeat to sie zwie, tak jak Hakan napisal.
tutaj jest ten "cienki" niby poradnik do srafek, sa to glownie same podstawy.
Ciekawy tutorialek do halfbeatu jest tutaj jest to demmko nakrecone przez qw3rty-ego, imho bardzo dobre, doskonale wyjasniajace krok po kroku co robic.
Halfbeat nie dziala w fizyce pm, co tez zostalo wspomniane.

I hakan - obroty co 2 skok sa mniej wydajne, ale duuuuzo latwiejsze, bo zeby zrobic zwykla strafe idealnie to trzeba duzo cwiczyc.
A wracajac do halfbeatu - to jest on rownie wydajny co zwykla strafa.

Jeszcze nawiazujac do tego strafowania tylem i bokiem, wykonuje sie dokladnie te same ruchy co przy zwyklych strafach, tylko oczywiscie nalezy uwzglednic to ze postac stoi pod jakims katem do kierunku strafowania i wziasc to pod uwage.
Najlepiej se rozrysowac hyhy


quote:
circle jump + 2 strafy jednoczesnie przez pierwszy skok rozpedza cie szybciej tyle ze jak juz sie rozbujasz trzeba zmienic technike na normalna prawo, lewo

yyyyyy, zonk, wcale nie, od razu zmiana lewo - prawo przyspiesza szybciej, tylko musi byc idealnie wykonana. Taka technika jak powiedziales nigdy nie przeskoczysz white padow na cos1b

I jeszcze do fizyki pm - tam circle jest potezniejszy przy vq3 max to mniej wiecej 560ups, a przy pm to ponad 600, wiec jest roznica.

Anyway, zachecam do brania udzialu w zyciu PTC.
pozdro i wytrwalosci zycze

__________________
May the force be with you
GG: 1815798
lam4.prv.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 10-12-2003 10:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil LaM4 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do LaM4 Znajdź więcej post'ów przez  LaM4 Dodaj LaM4 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać LaM4 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 02:25.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions