Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Skoki! -raczej nie narciarskie :)
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Talking Skoki! -raczej nie narciarskie :-)

Wpadłem na pomysł tak dziwny, że aż może być realny

Otóż, czy nigdy was nie ciekawiło czy skoczkowie narciarscy używają jump-jet? A moze przydał by im się pilot mode?

A więc zorganizujmy koki w Tribes 2!
Wystarczy prosta mapka z skocznią i jakimiś paskami do pomiaru odległości na dole, niezależny i względnie tani do przekupienia sędzie notował by becomem gdzie upadł zawodnik.
Można by dodać gdzie niegdzie Physical Zone aby udawać podmuch wiatru.

Skoki oczywiscie były by z użyciem jet packa, bo jak inaczej - co wy na to?

Albo inny pomysł, jest skocznia, są "wiatry jest cel - ztuka polega na tym aby trafić jak najbliżej tego celu, oczywiście przy sporej szybkosci i "wiatrach".

Wg. mnie to by bylo dużo ciekawsze niz zawody w skokach narciarskich

Co wy na to?

__________________
eee...no właśnie...

Edytowane przez Hamil_Hamster dnia 06-01-2004 o godz. 02:56

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-01-2004 02:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

a ktos/cos bedzie strzelac ?

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-01-2004 10:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Hehehe, uroczy pomysl. Kto zrobi mape? Skaczemy bez EP domyslam sie?

Co do sposobu mierzenia odleglosci - wystarczy skromny skrypt powodujacy, ze gracz po zetknieciu z podlozem ginie. Bardziej zaawansowana wersja pomyslu wymagalaby moda zliczajacego odleglosc i punkty oraz

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-01-2004 10:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Domyslam sie, ze mozna dobic diskjumpa na wyskoku? Przydaloby sie ograniczenie broni do spina i ammo do jednej sztuki.

Skrobne pozniej post na forum mapperow i skrypciarzy, moze ktos cos takiego zrobi.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-01-2004 10:33
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

Heh, jak znajdzie się ktoś kto chciałby to zrobić to świetnie, ja tylko rzuciłem pomysłem

Disk jump powinno się móc zrobić tylko raz, aby nie było przekrętów przy ziemi przez dodanie sobie kilku metrów dyskiem (a może właśnie tak powino być? ) czekający gracze mogli by "pokibicować" swoimi spinami A tak na poważniej, np. dwie równoległe skocznie, rozpoczęcie rozbiegu w tym samym momencie...hmmm i spinfuzor, można wrogowi przypadkiem pomóc ale można też przeszkodzić - zależy gdzie się trafi.

Oczywiscie, że loty bez EP - to było by za proste

Co do pomiaru odległości - po zetnknieciu z podłożem i śmierci zwłoki mogłby by sobie polatać jeszcze troche Wydaje mi się, że woda skutecznie by temu zapobiegła.

Dziwnych modów do T2 nigdy mało , mam nadzieje, że na tym forum na którym piszesz komuś przypadnie ten pomysł na tyle do gustu by go zrealizować

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-01-2004 15:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
borowies
uber 1337zor



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Szczecin

punkty za ladowanie liczylo by sie patrzac ile zawodnikowi ono odjelo zycia. jezeli nic - 20 punktow, jezeli ladowanie bolalo - mnie .

dlatego health pack i shield powinny byc zabronione

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-01-2004 16:30
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil borowies Kliknij tutaj by wysłać e-maila do borowies Znajdź więcej post'ów przez  borowies Dodaj borowies do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać borowies prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
savko
Spinfuzer



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oulu, Finland

Mozna zrobic kilka konkurencji: Scout, Assault, Jug, z EP lub bez. No i koniecznie roznej dlugosci skocznie. W tym mamucia - wygrywa ten, kto przezyje ladowanie

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-01-2004 20:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil savko Kliknij tutaj by wysłać e-maila do savko Znajdź więcej post'ów przez  savko Dodaj savko do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać savko prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

No i jak? Kolejna martwa idea?

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-01-2004 23:25
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Trza sprzedac na jakims forum Na razie sprzedaje idee 20v20, nie chce mi sie wyklocac z innymi

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-01-2004 00:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 23:57.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions