zbiorczo
przepraszam, ale nie mam sił każdemu odpisywać z osobna 
- 4ever:
InternetControlMmessageProtocol jest innym protokołem niż UserDdatalayerPprotocol (czyli InternetPprotocol) a już na pewno coś innego niż TransmissionControlProtocol. Każdy jednak protokół przesyłany w sieciach WAN jest dzielony na pakiety. Każdy pakiet ma nagłówek i "body" czyli treść danych które przenosi. W nagłówku znajduja się wszelkie dane n/t tego pakietu. Adres źródłowy, docelowy, typ serwisu, rozmiar pakietu, rodzaj protokołu itd.
Router (urządzenie posiadające wiele kart/interfejsów sieciowych) decyduje (na podstawie własnej, programowalnej tablicy/matrycy routingu) co __zrobić__ z pakietem. W tym celu patrzy na któryś bit nagłówka i podstawia go do swojej matrycy i z niej odczytuje instrukcję (co zrobić z pakietem) którą nastepnie wykonuje. Możemy więc (przy bardzo zapchanych naszych łączach) kazać takiemu routerowi dropować (kasować/usuwać/niszczyć) określone pakiety. Które pakiety? Jaki protokół? A jak kto sobie życzy 
UDP (ze swej natury) jest protokołem 'stratnym' tzn. aplikacje bazujące na nim do swego poprawnego działania nie wymagają 100% otrzymania w poprawnej kolejności wszystkich pakietów. Jako przykład porządnego wykorzystania UDP można podac telefonię internetową (Voice-over-IP) lub właśnie gry. Te jednak mają (imho) bardzo złą implementację UDP (albo to zależy od stosu TCP/IP w zainstalowanym systemie operacyjnym u gracza) jest ona bowiem bardzo podatna na straty pakietów. Oraz na kolejność otrzymywanych pakietów.
Podsumowując: UDP to jest totalnie coś innego niż ICMP. W jednym może być 70%strat, w drugim 100%poprawności. Przyczyn może być 65k dlaczego tak się dzieje.
- franc
dziękuję za życzenia jestem już __prawie__ normalnym człowiekiem, zostało mi się już tylko takie fajne wklęśnięcie w brzuchu 
spróbuj proszę powyłączać wszystkie aplikacje, programiki przed odpaleniem UT. również te z sys-tray'a. w szczególności ASE, ale również i inne zaśmiecacze pamięci. Pozatym - masz trochę mało ramu. Dobrym pomysłem jest mieć plik swapa na oddzielnej partycji niż program aktualnie używany (q3 w tym wypadku). Spróbuj również maksymalnie wyczyścić swój konfig. niech będzie "goły i dziewiczy" - aby jak najmniej CPU miał przy nim do roboty.
i jeśli coolnet działa Ci poprawnie, to graj na nim 
__________________
bang! bang! ... a kto pozamiata i powynosi śmiecie?
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|