Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Quake III Arena > ten cholerny dym...
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
chivas
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Capital City

Exclamation ten cholerny dym...

Siemka!!!
Pewnie kolejny lamerski temat. Co zrobić żeby pozbyc sie tego cholernego dymu z RL i GL ??? Chodzi mi o calkowite (ani jednej nawet tyciej smużki) pozbycie sie tego efektu. Nie dość że żre FPS'y to jeszcze przesłania cel. Dodam że mam ustawione :

seta cg_smokeRadius_gl "0"
seta cg_smokeRadius_rl "0"
seta cg_smokeGrowth_gl "0"
seta cg_smokeGrowth_rl "0"

, a dym jak był tak jest - no może nieco mniejszy...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 12:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil chivas Kliknij tutaj by wysłać e-maila do chivas Znajdź więcej post'ów przez  chivas Dodaj chivas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać chivas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
slawek
.



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Oblookaj post Lo_fatt z 12 stycznia...

__________________
"Podpis nie jest obowiązkowy. Podpis pojawia się pod twoim post'em."

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 13:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil slawek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do slawek Znajdź więcej post'ów przez  slawek Dodaj slawek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać slawek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
HusTler
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Krynica Zdrój

poszukaj po necie pakow ktore to likwiduja

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-02-2002 21:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil HusTler Znajdź więcej post'ów przez  HusTler Dodaj HusTler do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać HusTler prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
zzz
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

dym z ....

albo jesli uzywasz osp to wpisz cl_noprojectiletrail 1

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-02-2002 14:35
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Goth1c
CPMA "4 fun" player



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Chodzież

Thumbs up PAk

Masz tu paka który likwiduje dym w vq3

__________________
Nigdy nie wiem kiedy wiem ze wiem za duzo..
gg:208793

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 04-02-2002 21:14
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Goth1c Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Goth1c Znajdź więcej post'ów przez  Goth1c Dodaj Goth1c do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Goth1c prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
chivas
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Capital City

Thumbs up

Wielkie dzięki Got1c - to jest to !!!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 06-02-2002 16:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil chivas Kliknij tutaj by wysłać e-maila do chivas Znajdź więcej post'ów przez  chivas Dodaj chivas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać chivas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Goth1c
CPMA "4 fun" player



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Chodzież

Smile

No problem
cieszę się że mogłem pomóc

__________________
Nigdy nie wiem kiedy wiem ze wiem za duzo..
gg:208793

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-02-2002 13:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Goth1c Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Goth1c Znajdź więcej post'ów przez  Goth1c Dodaj Goth1c do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Goth1c prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Spider
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznań

Re: ten cholerny dym...

quote:
Napisane oryginalnie przez chivas
Siemka!!!
Pewnie kolejny lamerski temat. Co zrobić żeby pozbyc sie tego cholernego dymu z RL i GL ??? Chodzi mi o calkowite (ani jednej nawet tyciej smużki) pozbycie sie tego efektu. Nie dość że żre FPS'y to jeszcze przesłania cel. Dodam że mam ustawione :

seta cg_smokeRadius_gl "0"
seta cg_smokeRadius_rl "0"
seta cg_smokeGrowth_gl "0"
seta cg_smokeGrowth_rl "0"

, a dym jak był tak jest - no może nieco mniejszy...


Ja proponuje prostsze rozwiazanie niz jakies paki. Zamiast wartosci 0 wpisz 9999 (moze wydawac sie poj3bane ale to dziala!!!)

__________________
araneus
spider

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 07-02-2002 17:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Spider Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Spider Znajdź więcej post'ów przez  Spider Dodaj Spider do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Spider prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DamnDog
/-:



Zarejestrowany: Sep 2001
Lokalizacja: srodek

Re: dym z ....

quote:
Napisane oryginalnie przez zzz
albo jesli uzywasz osp to wpisz cl_noprojectiletrail 1

Ta ale na vq3 tez jest "cg_noprojectiletrail" juz dawno odkrylem.
A co do pakow to zrobilem sobie paka ktory poprawia pare rzeczy.
np skiny broni sa jaskrawe, rakiety i granaty zielone, wybuchy pomniejszone itp...

__________________
sad

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2002 09:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DamnDog Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DamnDog Znajdź więcej post'ów przez  DamnDog Dodaj DamnDog do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DamnDog prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ya.
neony oslepiaja mnie



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Re: dym z ....

quote:
Napisane oryginalnie przez DamnDog
A co do pakow to zrobilem sobie paka ktory poprawia pare rzeczy.
np skiny broni sa jaskrawe, rakiety i granaty zielone, wybuchy pomniejszone itp...


fucking CHEAT!
z ktorym na necie i tak nie pograsz: sv_pure 1

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2002 14:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ya. Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ya. Znajdź więcej post'ów przez  ya. Dodaj ya. do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ya. prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Mil0sh
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: 20km obok Batkowa

Wlasnie ciekawy temat, czy zmiany jakie zaproponowal DamnDog powinny miec miejsce w q3? Ja uwazam ze tak, w qw poprzez prozy mozna zmianiac modele rakiet/grnadow itp i naprawde na takich ustawieniach lepiej sie gra. Wszystko pieknie widac, nic nie zaslania, a w q3 denerwuje mnie np wybuchy rakiet.

__________________
"to co nas nie zabija, wzmacnia nas"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 11-02-2002 16:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mil0sh Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mil0sh Znajdź więcej post'ów przez  Mil0sh Dodaj Mil0sh do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mil0sh prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]xen0m
fpp.pl
Administrator




Zarejestrowany: Sep 2000
Lokalizacja: Lublin

jak wyzej... imho powinno sie wprowadzic zmiany "dozwolone"... to co powiedzial Milosh - np. wybuch rakiet

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-02-2002 00:45
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]xen0m Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]xen0m Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]xen0m Dodaj [FPP]xen0m do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]xen0m prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
PiaSkuN
BaKu BaKu



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Blokowisko

dokladnie
takie ulepszenia jak: dobrze widoczne skorki, brak dymu z rakiet, slabe, albo zadne wybuchy rakiet
powinny byc mozliwe do wprowadzenia z konsoli

podobnie te wielkie napisy "you fragged...."

na szczescie wiekszosc z tych rzeczy dobrze usuwa lub modyfikuje OSP

__________________
God Made GRASS
Man Made Booze
Who Do You Trust?
_________________________
GG: 317048
[email protected]
_________________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-02-2002 01:17
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil PiaSkuN Kliknij tutaj by wysłać e-maila do PiaSkuN Znajdź więcej post'ów przez  PiaSkuN Dodaj PiaSkuN do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać PiaSkuN prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
{z}BobeK
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Post

ja uwazam ze tesh ma byc dozwolone zmienianie pakuf itp.

chociaz ja jush mam pozmieniany troche (wybuchy RL, GL, plasma, LG) i na necie chyba wszystkie servy na jakich gram som bez sv_pure (czyli 0)...

a co do dymu to na ospie tak jak ktos wyzej powiedzial cg_noprojectiletrail 0 wylancza dymek... i to chyba nie zalezy czy jest pure 0 czy 1 ...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-02-2002 08:13
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
PiaSkuN
BaKu BaKu



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Blokowisko

to akurat nie
ale jesli jest sv_pure 1, to kwak laduje tylko oryginalne .pk3 (nie liczac map ) i jesli masz jakies dodatkowe to ich po prostu nie uwzgledni...

__________________
God Made GRASS
Man Made Booze
Who Do You Trust?
_________________________
GG: 317048
[email protected]
_________________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-02-2002 10:34
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil PiaSkuN Kliknij tutaj by wysłać e-maila do PiaSkuN Znajdź więcej post'ów przez  PiaSkuN Dodaj PiaSkuN do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać PiaSkuN prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
{z}BobeK
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Post

ej ja wlasnie sobie w paq0 zmienilem... i tak nie dziala na sv_pure...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-02-2002 16:49
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]xen0m
fpp.pl
Administrator




Zarejestrowany: Sep 2000
Lokalizacja: Lublin

normalka... to ze jest w pk3 to nic nie znaczy... q3 i tak wszystko sprawdza i musi sie zgadzac z tym co jest na serwie

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-02-2002 22:19
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]xen0m Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]xen0m Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]xen0m Dodaj [FPP]xen0m do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]xen0m prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 09:42.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions