quote: Napisane oryginalnie przez Saari
sweep masterze mapowy
Bah, polechtalas mile moja proznosc 
quote: moglbys podac wartosci liczbowe na mapy, albo odeslac do wczesniejszego takiego topica albo do jakiegos faq gdzie o tym mowia?
Mam na mysli - ile kratek koes przeskoczy (przy ktorej spadnie), ile p[rzeskoczy przy rozbiegu, ile kratek przy spadaniu go zabije a ile tylko zrani, jak wyskoko wyskoczy itp
quake3/GtkRadiant/bspc.txt - dzial Physics 
Najlepiej jednak samemu potestowac, wiesz jak to jest. Jeden skacze tak, drugi tak, jeden potrafi sadzic niezle rj'y, drugi nizsze... Dlatego wazne jest czesto kompilowac mapke na etapie alfy i sprawdzac jak sie to ma w grze i od razu pozniej zmieniac, zeby jak juz beda wszystkie tekstury na swoim miejscu nie meczyc sie z tym 
A co? Czyzbysmy mieli czekac na nastepczynie Silvery? 
__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|