OK, jestem z powrotem, troche wiecej czasu mi to zajelo. Na czym to my...? Aha, no to lecimy dalej.
Shardsy mozesz polozyc pod sciana pod LG. Sie ladnie wkomponuja 
Przejdzmy teraz do drugiego pomieszczenia, tam gdzie po zmianach jest RA + RL. Zauwazylem, ze bardzo czesto sie tam respawnowalem, zarowno ja, jak i bot (niestety tylko z botem moglem sobie pograc) przez co stracilem kilka fragow \o/. Nie wiem, moze to po prostu kwestia szczescia (pecha), ktore akurat mi nie sprzyjalo. Ale wydaje mi sie, ze jest tam ciut za duzo spawnow, w kazdym badz razie wiecej niz po drugiej stronie mapy. Przydaloby sie to naprawic.
Wychodzac z teleportu, ktory znajduje sie kolo RL zaczepiam o sciane. Nie robi to dobrego wrazenia. Podejrzewam, ze umiesciles kierunek wyjscia pod katem 45 stopni po to, aby gracz mogl sobie zdecydowac czy chce wrocic do miejsca skad sie teleportowal czy przejsc do drugiego pomieszczenia. Sadze jednak, ze powinienes zdecydowac za gracza i postawic wyjscie z teleportu bardziej po srodku korytarza (gdzies mniej wiecej tak, zeby spawnowac sie dokladnie bokiem do wylotu korytarza do pomieszczenia RL), albo nawet dalej. Cos takiego zastosowal w ktoryms miejscu ztn bodajze na ztn3dm1. Gracz, ktory porusza sie intuicyjnie, czesciowo schematycznie, ma jakies wyuczone sciezki najprawdopodobniej zawsze bedzie wybijal sie z teleportu double jumpem i lecial hen do przodu, do pomieszczenia MH + YA. I tego tez bedzie sie spodziewal po przeciwniku. Ten jednak, jesli okaze sie aktywnie myslacym caly czas o grze, nie popadajacym w rutyne, moze latwo zmylic "konserwatyste" nie wybijajac sie z tele tylko od razu skrecajac z powrotem do pomieszczenia, z ktorego wyszedl. Teraz sa dwie opcje: albo zastanie przeciwnika leczacego rany, albo nie zastanie przeciwnika, gdyz ten pobiegl szybko do drugiego pomieszczenia go dobic.
Poza tym to uderzanie w sciane na przeciwko przy wychodzeniu z tele jest denerwujace 
Zaraz blisko sa schody, przy ktorych jest GL i granaty. Co do samej broni to jest ona dosyc czesto uzywana, szczegolnie przy kilkupoziomowych mapach, dlatego lepiej byloby IMHO polozyc GL na wystepie, w miejscu granatow, a same granaty przesunac pod sciane przy wejsciu do korytarza, albo zaraz przed GL.
W ogole na mapie jest strasznie malo amunicji. Przy weaponrespawntime 15 bardzo czesto pojawia sie napis "Out of ammo". Which is baaaaaad. Zdecydowanie powinienes dodac tam gdzies 3 paczki rakiet (jedna kolo RL, dwie poziom nizej niz YA na przyklad), gdyz jesli pozostanie tam jeden RL to zdecydowanie malo bedzie rakiet. Przydalaby sie tez gdzies jedna paczka szlugow, najlepiej na najwyzszym poziomie. Dobrze sie rejluje w pomieszczeniu RA + RL, dlatego tez mozesz wstawic ja na polce, ktora bedzie prowadzila do RA. Wrzuc tez gdzies tak gdzies po 3-4 paczki ammo do SG (tu najlepiej 2-3) i LG. Unikaj kladzenia ich obok siebie, dwie mozesz tak polozyc, wtedy jednak pozostale, gdzies na drugim koncu mapy.
Aha, wracajac jeszcze do tych schodow kolo GL. Te gorne koncza sie troche dziwnie, mniej wiecej w polowie szerokosci schodow na dol do RG. Troche to unieprzyjemnia nawigacje po mapie. Te dwie +25 przesun pod sciane obok, bo tak na srodku troche sie uprzykrzaja. 
W ogole tez malo jest troche health'u. Kiedys na Challenge.World byl taki artykul autorstwa twoAM (gdzies z dwa lata temu, kiedy zaczynalem sie interesowac mapperstwem) o robieniu dobrych map do 1na1. Autor analizowal kilka najpopularniejszych wtedy map, m.in. tez CPM1 (wtedy chyba nie bylo jeszcze wersji "a"). Zauwazyl tam, ze dobra mapa do 1na1 powinna miec gdzies ok. 200-250 punktow zycia do zebrania (nie liczac power upow, czyli bez MH). Na twojej mapie jest 100. A wiec przydaloby sie drugie tyle. Mozesz polozyc jedna +25 na gorze, kolo RL i teleportu, gdyz tam czesto zdarzalo mi sie ginac. Miejsce na dwie +25 znajdzie sie tez obok YA, pod spodem LG. Te dwie co sa na gorze mozesz przesunac troche dalej od schodow, a LG wstawic blizej schodow. 175 health powinno wystarczyc, gdyz mapka jest troche mala.
Mapa wydaje sie byc tez troche pusta. Popatrz na taka CPM3, full jest tam rzeczy do podnoszenia, etc. Pododawaj amunicje (o tym juz mowilem), wstaw kilka armor shardsow i +5 - nie dosc ze to daje zawsze te kilka punktow zycia/zbroi to przeciwnikowi po glosie zlokalizowac mniej wiecej przeciwnika.
Coz moge powiedziec wiecej? To w sumie narazie wszystko. Osobiscie nie przepadam za bardzo za malymi mapkami, znaczy sie az tak malymi. I prostymi. No, ale z drugiej strony proste mapy latwiej sie troche przyjmuja i jak ja skonczysz to zbierzesz wiecej pozytywnych opinii.
GL przy dalszej pracy!
PS. Cholera, nie moge sie doczekac az bede mogl wrocic do maporobstwa! =T
__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|