Wolfy w Bugensteinie przepraszam Bugi w Wolfensteinie
Tutaj chiałbym żebyście wpisywali wszystkie znane sobie bugi w Wolfie.
Może zaczne na początek ja. Część bugów może być powodowana zwalonymi serwerami ale wrzucę je do jednego worka.
a więc po kolei
- problemy z reload, poprostu czasami nie chodzi +reload, nie możemy przeładować magazynku. Sam widziałem kolesi ze spectatora którzy nie mogli przeładować bronii
- problemy z wyrzuceniem flary przez porucznika, pomimo pełnego paska energii. Czasami załapuje po którymś razem
- Przedwczesny wybuch granatu ( np po 2 lub 3 sekundach a nie
po 5 od chwili odbezpieczenia )
kiedy jesteśmy blisko przeciwnika i nas zabije. To jest bug który niektórym się podoba innym nie.
- Problemy z przeładowaniem pancerfausta. Przeładowanie trwa nawet do 10 sekund.
NIE MYLIĆ TEGO Z G_SOLDIERCHARGETIME, które standardowow wynosi 20 sekund. Chodzi tu o gotowość do oddania strzału np. od razu po respawnie która powinna wynosić 2 sekundy.
Wydaje mi się że ma to tylko miejsce w przypadku lagów, wysokich pingów.
Samemu zdażyło mi się że zaraz po respawnie nie mogłem oddać strzału przez prawie 10 sekund.
- Problemy z wyrzucaniem bronii
Np kiedy żołnierz z pancerfaustem chce przyspieszyć kroku po respawnie lub oddaniu strzału to wyrzuca i podnosi broń. Nieraz zdażyło mi się że po wyrzuceniu bronii (nawet bez oddania strzału) w pancer rurze znikał 1 pociks !!!!.
Poprostu zamiast 3+1 pocisków miałem 2+1. Podobnie jak powyżej zdażało mi sie to tylko przy wysokich pingach, lagach itp.
- Powtórne ładowanie mapy. Bardzo często powtórne ładowanie mapy występuje w momencie kiedy rozpoczyna się mecz. Myślimy że akurat zdążyliśmy na 1 sekunde przed rozpoczęciem meczu i mapa zaczyna nam się ładować od nowa.
- Problemy z reconnect
Na serwerach osp z pure on i dość rygorystycznymi ustawieniami punkbustera czasami się zdaża nastepująca rzecz.
Łączymy się za pierwszym razem bez problemu po czym gdy robimy reconnect na ten sam serwer wywala nam komunikat unpure client. Tak jakbyśmy minute temu byli pure a teraz juz nie jesteśmy.
Nie wiem może ma to związek faktem że w instalacji osp 0.22 nie ma dll-i cgame_mp_x86.dll, qagame_mp_x86.dll, ui_mp_x86.dll które to dll-le są automatycznie dogrywane do katalogu Osp z katalogu Main.
- Problemy z przechodzeniem z trybu pełnoekranowego do okienkowego (kombinacja klawiszy Alt+Enter). Nie zawsze komp reaguje lub reaguje nie tak jak trzeba na Alt+Enter.
- Problemy z hasłem. Kiedy łaczymy się z nowym serwerem na hasło uprzednio wpisując w konsoli password, to czasami zdarza się, że w momencie rozpoczęcia meczu wywal nas z komunikatem invalid password, chociaż wcześniej serwer nas wpuścił ( w maliny ?)
- Problemy z paskiem energii medyka lub porucznika
Mimo wyrzucania apteczek czy ammo nie schodzi nam pasek
Wyrzucamy 4 apteczki i mamy pełny pasek. Myślimy sobie cool, ktoś ustawił g_medicchargetime na 1.Sprawdzamy ustawienia serwera i kupa,dla pewności chcemy wyrzucić piątą apteczkę
i słyszymy dźwięk wyrzucanej apteczki ale jej nie ma.
Denerwujące bo nie wiemy kiedy możemy wyrzucić następną apteczkę, ammo.
- Wariujący licznik repsawnu.
Czasami licznik repsawnu przestawia się o kilka -kilkanaście sekund i do tego jeszcze zamiast np. axis na beach odnawiać się co 40 sekund, przyjmuje jakieś inne dziwne wartości np. 30 sekund. Bardzo denerwujące, szczególnie kiedy często giniemy, trzeba sobie samemu obliczać kiedy mamy repsawn. Wydaje mi się że dzieje się to tylko pod osp. Nie wiem, moze to wynika z różnej zawartości katalogów osp u klienta jak i u serwera.
Dla informacji podaje że nie dzieje się to tylko na moim kompie ale na różnych sprzętach i łączach, na piratach i oryginałach, a jako platforma do gier z reguły Winshit 98. Te sutuacje zdarzają sie sporadycznie ale jednak siezdarzają co przy dużej intensywności gry w Wolf-a może być denerwujące.
__________________
Swięty
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|