Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Medal of Honor: Allied Assault > Zakładanie drabinki na botach
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
KoTi12
=<TSA>=KoTi=<F/x Cafe>=



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja: Kłodzko

Zakładanie drabinki na botach

Nie wiem jak to zrobić .... znalazłem ale po angielsku :-P .3.1 Ladders
This section describes how to set up bot-climbable ladders. First, you need to define a route with an action node. Place one node in front of the ladder. Add key $action with value ‘ladder’. Also set an ‘#actionset’ key, which is a unique number per ladder. Assuming this is your first ladder, this value should be 1.

The setup of the actual ladder is slightly more complicated. You need to add two script_origins, one at the bottom of your ladder and one at the top. Place them about 32 units off the ladder surface. The bottom script_origin should be placed exactly at the floor underneath the ladder. The top entity should be at the level of the higher floor. Targetname the bottom entity ‘ladderbottom’ and the top origin ‘laddertop’. Give both entities a #set key which is equal to the #actionset value of the corresponding route node, for example 1.

Finally you need to define the angle of a bot climbing the ladder. This should be done using the ‘angles’ key. To find the apprioriate angles, just apply a regular angle first. Make both origins point at the ladder. Then, add an angles key to both entities which should consist of three numbers: pitch, yaw and roll. As you'll generally only want to modify the yaw the bots use, the first and last number should just be a 0. So, add a value of ‘0 (angle) 0’, for example ‘0 90 0’ for an angle of 90. Then, remove the angle key. The reason for this expedient method is that the script isn't able to read the angle key from the map.

Your ladder is now ready to be used. Bots will climb or descend it whenever following the route the ladder is part of. If you find the bots behaviour towards ladders doesn't look very well, you can often improve this by nudging the top and bottom nodes a bit. Also make sure you test the bots by shooting them while they're climbing a ladder. If they fly upwards after they died, you need to increase the distance of bottomnode and topnode to the ladder surface.

rozumie to ktoś ????

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-07-2003 10:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil KoTi12 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do KoTi12 Znajdź więcej post'ów przez  KoTi12 Dodaj KoTi12 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać KoTi12 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]SvgMarine
moh.fpp.pl
moh.fpp.pl




Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja: Crackoov, PL

Postaram się pomóc, ale nie wiem co mi z tego wyjdzie.

Najpierw oczywiście zrób drabinę. Teraz musisz umieścić chyba (nie jestem co do tego pewny) dwa node (więcej na ten temat w pełnym opisie botów), aby boty wiedziały, jak mają iść. Pierwszy umieść na dole, przed drabiną, a drugi na górze. W Entity dodaj klucz $action z wartością ladder oraz #actionset z wart. 1 (to jest numer drabiny - następna będzie miała np. 2).

Teraz umieść dwa script_origin. Jedan na "podłodze" - przed drabiną oraz drugi na poziomie
"górnego piętra". Jeśli dobrze zrozumiałem, to w odległości 32u przed drabiną (oba). Przejdź do Entity. Ustaw targetname: dla górnego: laddertop oraz dla dolnego ladderbottom. Każdemu dodaj #set z wartością taką samą, jak miał 'node' w #actionset (czyli u nas 1).

Teraz musisz chyba dać każdemu script_origin właściwość angle. Wartość składa się z trzech części. Np. 0 0 0. Nas interesuje druga. Wpisujesz tam wartość w stopniach. (chodzi o to, z której strony można wchodzić na drabinę) Dla 90 stopni wartość ta wyniesie 0 90 0, dla 180: 0 180 0 itp. Na koniec usuń ten właściwości... Jeżeli boty nie będą chciały chodzić po drabinie, to przysuń trochę obydwa 'node' do drabiny.

Jeśli ktoś będzie wiedział więcej na ten temat, to niech napisze niżej.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-07-2003 09:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]SvgMarine Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]SvgMarine Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]SvgMarine Dodaj [FPP]SvgMarine do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]SvgMarine prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
KoTi12
=<TSA>=KoTi=<F/x Cafe>=



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja: Kłodzko

Hmmm jak mówiłem że jestem zero z angielskiego to to byłą prawda bo mi chodziło o taką drabinkę z wynikami

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-07-2003 15:58
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil KoTi12 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do KoTi12 Znajdź więcej post'ów przez  KoTi12 Dodaj KoTi12 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać KoTi12 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]SvgMarine
moh.fpp.pl
moh.fpp.pl




Zarejestrowany: Apr 2003
Lokalizacja: Crackoov, PL

Talking

Faktycznie... zupełnie inna drabinka. Nad czymś takim pracuje jv_map. Jeśli skończy, to dowiesz się o tym na http://www.planetmedalofhonor.com/map na forum.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-07-2003 20:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]SvgMarine Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]SvgMarine Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]SvgMarine Dodaj [FPP]SvgMarine do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]SvgMarine prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
KoTi12
=<TSA>=KoTi=<F/x Cafe>=



Zarejestrowany: Jul 2003
Lokalizacja: Kłodzko

Talking

no teraz zobaczyłem i widzę że jush są różne screeniki :-D teraz czekam :-D

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 21-07-2003 22:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil KoTi12 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do KoTi12 Znajdź więcej post'ów przez  KoTi12 Dodaj KoTi12 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać KoTi12 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 21:13.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions