Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Tribes2 > Tribes na CryEngine !
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Sundowner
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Tribes na CryEngine !

Przestańcie narzekać na TV i ruszcie tyłki !

Znalazł się facet, który chce przenieść Tribes2 na engine FarCry !!! Ale potrzebuje pomocy, potrzebni są wszyscy, którzy mogą w jakiś sposób przyczynić się do powstania takiego tribes'a jakiego naprawdę chcecie ! Ktoś tutaj kiedyś mówił o zmiennych parametrach skiingu zależnie od powierzchni i od pogody, ktoś tutaj mówił coś o wietrze ? Teraz to możliwe !

Stronka:
http://paxterrestis.com/mod/mod.php?pid=7

Temat na forum FarCry:
http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a...amp;m=357103542

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-02-2004 01:17
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

podam link:

http://hosted.tribalwar.com/legends/

i nie bede komentowac

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-02-2004 10:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Problem nie lezy w checiach. Bez klopotow moglbym zrobic nowego Trajbsa. Jedyny klopocik jest w braku budzetu przynajmniej na poziomie jednego miliona dolarow. Poza tym - wszystko jest niemal gotowe

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-02-2004 11:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Sundowner
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Problem nie lezy w checiach. Bez klopotow moglbym zrobic nowego Trajbsa. Jedyny klopocik jest w braku budzetu przynajmniej na poziomie jednego miliona dolarow. Poza tym - wszystko jest niemal gotowe
Yavor, ja też chciałbym mieć w kieszeni milion dolarów ale nie tutaj problem

Ten Tribes pod FarCry jest tworzony jako "Fan Mod" do tej gry, czyli odpada tutaj wymaganie posiadania oprogramowania developerskiego, zakup silnika, licencji itp. (no i zyski ze sprzedaży, bo takowej nie będzie ).

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-02-2004 12:56
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Nie da sie zrobic dobrej gry w klimacie T2 bez budzetu na poziomie kilku milionow dolarow. Mozna zrobic amatorska namiastke, ktora moze kogos do czegos przekona, ale z pewnoscia nie bedzie kolejnym trajbsem z chwila premiery.

Oceniajac w miare realnie, minimalny budzet takiej produkcji to milion dolarow, bardziej realny to prawdopodobnie 2-3. Policz sobie:

- scenarzysta (tak, w multi tez jest istotny scenariusz)
- scenograf (odpowiedzialny takze za design postaci i broni)
- modelarz
- mapper
- animator postaci
- programista zajmujacy sie silnikiem graficznym
- programista zajmujacy sie interfejsem gry
- programista zajmujacy sie fizyka gry
- programista zajmujacy sie kodem sieciowym gry
- dzwiekowiec
- koordynator
- szef projektu

Kogos opuscilem? Pewnie tak... W kazdym razie mamy 13 osob, zalozmy kazda dostaje 1000 dolarow miesiecznie na leb (malo) , mamy 13000 dolarow na miesiac i cwierc miliona na dwa lata bez podatkow i kosztow stalych w rodzaju czynszow, telefonow, komputerow badz daniny dla ZUS.

Dopiero z forsa na poziomie kilku milionow mozna zrobic w ciagu dwoch lat rzeczywiscie dopracowanego FPS-a ukierunkowanego wylacznie na multi. A dlaczego nie mozna go zrobic zbiorowym wysilkiem amatorow? To bardzo proste. Bo musi byc szef. Facet z jajami, ktory wie, co chce osiagnac i jak ma wygladac swiat gry oraz dysponujacy narzedziami do dyscyplinowania ludzi. W przypadku przedsiewziec amatorskich takich narzedzi nie ma i trudno o jednolita, spojna wizje projektu.

Z tej tez przyczyny nie wierze w to, aby podobalo mi sie T:V, w ktorym za multipleja odpowiada ledwie pare osob.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-02-2004 16:17
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

hymmm
- Legends ma engine Torque i kilku doswiadczonych scrypterow piszacych dla tego engine w T2...
- maja juz grywalna werjse beta ktora ma kilka serwerow m.in. [IQ]Puppenstube

niech mi ktos wyjasni po co zaczynac nowy projekt zamiast rozwijac cos co ktos juz zaczal ?

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-02-2004 18:39
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
borowies
uber 1337zor



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Szczecin

Wszystkie koncepcje designerskie moglby robic yavor ze stilem .

Poza tym, CS to tez chyba byl amatorski mod ba poczatku? :f

__________________
10v10/14v14 {ZORN} Simon Destroyer
2v2/3v3/4v4 [omg] Simon Destroyer

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-02-2004 19:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil borowies Kliknij tutaj by wysłać e-maila do borowies Znajdź więcej post'ów przez  borowies Dodaj borowies do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać borowies prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|yavor
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Oct 2001
Lokalizacja:

Steel, nie znam szczegolow Legends. Nie sciagalem. Obejrzalem screeny, ktore wygladaja na typowa amatorska produkcje. Owszem, zaawansowana. Owszem, to kawal dobrej roboty w programowaniu. Tyle, ze to 5% tego, co tworzy dobra gre.

Forsa + despota. Z tym ostatnim nie ma w moim przypadku zadnych problemow

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 27-02-2004 23:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|yavor Znajdź więcej post'ów przez  sYs|yavor Dodaj sYs|yavor do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hamil_Hamster
Veteran (Ogre)



Zarejestrowany: Mar 2002
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez sYs|yavor
Nie sciagalem. Obejrzalem screeny, ktore wygladaja na typowa amatorska produkcje.


Jak dla mnie to wygląda lepiej niż najnowsze UT

__________________
eee...no właśnie...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-02-2004 17:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hamil_Hamster Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hamil_Hamster Znajdź więcej post'ów przez  Hamil_Hamster Dodaj Hamil_Hamster do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hamil_Hamster prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sYs|StEELhEArT
Czarny Ofiec



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: !

quote:
Napisane oryginalnie przez Hamil_Hamster
Jak dla mnie to wygląda lepiej niż najnowsze UT

^^

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 28-02-2004 18:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sYs|StEELhEArT Znajdź więcej post'ów przez  sYs|StEELhEArT Dodaj sYs|StEELhEArT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sYs|StEELhEArT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 07:59.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions