Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > RTCW > Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
BadIdea
Profi



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Warszawa

Exclamation Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

http://www.bluesnews.com/files/idst...ftoolssdk.shtml

Tara!!! Oto WolfRadiant, Shadery, Entities, zagubione modele...
Wszystko do robienia map!

Edytor zabugowany/ ja zostaje przy GTK.
Ale full supppport dla MP i SP map!
Dodane escape1,escape2 i MP_BEACH w formacie MAP!

Gdyby nie to, ze jest 6:46 rano... to bym powiedzial wiecej.. ale zasypiam.

Kompiluje mape nowym Q3Map... i ide spac.

http://www.bluesnews.com/files/idst...ftoolssdk.shtml

GO! GO! GO!

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-01-2002 05:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil BadIdea Znajdź więcej post'ów przez  BadIdea Dodaj BadIdea do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać BadIdea prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
KnightLoreFC
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja:

Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez BadIdea
http://www.bluesnews.com/files/idst...ftoolssdk.shtml

Tara!!! Oto WolfRadiant, Shadery, Entities, zagubione modele...
Wszystko do robienia map!

Edytor zabugowany/ ja zostaje przy GTK.
Ale full supppport dla MP i SP map!
Dodane escape1,escape2 i MP_BEACH w formacie MAP!

Gdyby nie to, ze jest 6:46 rano... to bym powiedzial wiecej.. ale zasypiam.

Kompiluje mape nowym Q3Map... i ide spac.

http://www.bluesnews.com/files/idst...ftoolssdk.shtml

GO! GO! GO!



Moja sugestia... zapomnijcie o WOLFRAD... totalne dno..
Wiec co zrobic ? Uzywajcie najlepszej wersji Radianta 202 !
Juz nie dlugo na www.quake3.fpp.pl/wislaraf znajdziecie opis jak polaczyc SDK z Radiantem 202 i RTCW.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 22-01-2002 16:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil KnightLoreFC Kliknij tutaj by wysłać e-maila do KnightLoreFC Znajdź więcej post'ów przez  KnightLoreFC Dodaj KnightLoreFC do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Xceed
prodigY



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Łódź

Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez KnightLoreFC


Moja sugestia... zapomnijcie o WOLFRAD... totalne dno..
Wiec co zrobic ? Uzywajcie najlepszej wersji Radianta 202 !
Juz nie dlugo na www.quake3.fpp.pl/wislaraf znajdziecie opis jak polaczyc SDK z Radiantem 202 i RTCW.



...eeee gadasz bzdury . Jak nie możesz się połapać w SDK to masz pH ( w ustach też ) . Jak dla mnie rulezuje , bo mam wreszcie szerokie pole do popisu ...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-01-2002 10:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Xceed Znajdź więcej post'ów przez  Xceed Dodaj Xceed do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Xceed prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
KnightLoreFC
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja:

Re: Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez Xceed


...eeee gadasz bzdury . Jak nie możesz się połapać w SDK to masz pH ( w ustach też ) . Jak dla mnie rulezuje , bo mam wreszcie szerokie pole do popisu ...



A gdzie mozna znalezc Twoje male pola do popisu

Jasli twierdzisz ze WolfRad jest Super to mam pytanie:
Gdzie podzialo sie Invert Selection ???? (moze ja nie umiem szukac...)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-01-2002 11:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil KnightLoreFC Kliknij tutaj by wysłać e-maila do KnightLoreFC Znajdź więcej post'ów przez  KnightLoreFC Dodaj KnightLoreFC do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Krypton
news.fpp.pl



Zarejestrowany: Aug 2001
Lokalizacja: Jarocin

Re: Re: Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez KnightLoreFC


A gdzie mozna znalezc Twoje male pola do popisu

Jasli twierdzisz ze WolfRad jest Super to mam pytanie:
Gdzie podzialo sie Invert Selection ???? (moze ja nie umiem szukac...)


knightlore: szykujesz jakies dodatki do wolfa?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-01-2002 12:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Krypton Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Krypton Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Krypton Dodaj [FPP]Krypton do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Krypton prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
KnightLoreFC
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja:

Re: Re: Re: Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]Krypton

knightlore: szykujesz jakies dodatki do wolfa?



Mozesz bardzie sprecyzowac pytanie ?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-01-2002 12:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil KnightLoreFC Kliknij tutaj by wysłać e-maila do KnightLoreFC Znajdź więcej post'ów przez  KnightLoreFC Dodaj KnightLoreFC do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
BadIdea
Profi



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Warszawa

Thumbs up

OK i tak luz":)
Juz jest GTK Radiant z wolf supportem.
Ja pomieszalem dodatki z Wolfradianta z Gtk 1.1.1. i bylo ok.
Wolfrad Sux... bida znedza... i ta kamera Oh god..

GtkRadiant 1.2.1 with Return To Castle Wolfenstein support is released - Tuesday, January 22, 2002 - Updated by [ TTimo ]
Spoko chodzi.
http://www.qeradiant.com

Musze jednak ostrzec all, ze mapki robione na "domowej produkcji" ent.def moga sie ostro posypac.

Wyszlo takze...
"If anyone wonders how to add ydnars new q3map lighting functionality for wolf to gtkRadiant 121, i figured it out today. add something like the following to 'user1.qe4' (located under /scripts):

"bsp_BSP, fast radiosity with doublebounce" "! C:\Games\RETURN~1\RADIAN~1/q3map # -game wolf -fs_basepath C:\Games\RETURN~1\ $ && ! C:\Games\RETURN~1\RADIAN~1/q3map # -game wolf -fs_basepath C:\Games\RETURN~1\ -vis -saveprt $ && ! C:\Games\RETURN~1\RADIAN~1/q3map # -game wolf -fs_basepath C:\Games\RETURN~1\ -light -bounce 2 -fast -smooth $"

of course, you have to adjust the paths to your installation. For documentation of the new -light switches see 'Compile_Manual\q3map.html'."

__________________
WrathOfGod alias BadIdea C4

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-01-2002 13:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil BadIdea Znajdź więcej post'ów przez  BadIdea Dodaj BadIdea do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać BadIdea prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Xceed
prodigY



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Łódź

Re: Re: Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

[QUOTE]Napisane oryginalnie przez KnightLoreFC
[B]

A gdzie mozna znalezc Twoje male pola do popisu

Spoko , wszystko w swoim czasie ... ostatnio myślę nad projektem mp_auschwitz ( serio - pomaga mi qmpel mapper Q3 - zobaczymy co z tego wyjdzie

Na razie zbieram materiały ( plany i mapy obozów śmierci , takie tam )

Mapka będzie z gatunku mega-sick ( dużo czarnego humoru , które nie każdemu przypadnie do gustu , oj to pewne jak w banku )

BTW : Knoghtlore - mp_wesDyzio nawet lux - szczególnir podoba mi się górna część bazy , dół z okopami bym trochę rozszerzył ... ale ty chyba robisz już inny projekt , więc tyle na razie .

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-01-2002 19:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Xceed Znajdź więcej post'ów przez  Xceed Dodaj Xceed do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Xceed prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
KnightLoreFC
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja:

Re: Re: Re: Re: Re: Tools!!!! Id Wypuscilo Toolsy Do Map!

quote:
Napisane oryginalnie przez Xceed
Spoko , wszystko w swoim czasie ... ostatnio myślę nad projektem mp_auschwitz ( serio - pomaga mi qmpel mapper Q3 - zobaczymy co z tego wyjdzie
Na razie zbieram materiały ( plany i mapy obozów śmierci , takie tam )
Mapka będzie z gatunku mega-sick ( dużo czarnego humoru , które nie każdemu przypadnie do gustu , oj to pewne jak w banku )


Pewne jak w banku ( no nie wiem czy pewne )

[i]
BTW : Knoghtlore - mp_wesDyzio nawet lux - szczególnir podoba mi się górna część bazy , dół z okopami bym trochę rozszerzył ... ale ty chyba robisz już inny projekt , więc tyle na razie .


Nooo... robie juz inny projekt, ale to nie znaczy ze zapomnialem o planie Dyzia... wszelkie uwagi mile widziane.
Jesli chodzi o rozszerzenie okopow to jakos nie bardzo to widze... gorna budowla ogranicza mnie dolem... i za duzo zmian by trzeba bylo zrobic... NIE MOGLES tego powiedziec przy pierwszej wersji ???? teraz to troche za pozno...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 24-01-2002 21:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil KnightLoreFC Kliknij tutaj by wysłać e-maila do KnightLoreFC Znajdź więcej post'ów przez  KnightLoreFC Dodaj KnightLoreFC do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Xceed
prodigY



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Łódź

Red face

Ok następnym razem będę siedział na boardzie 24:7 i kurde zrecenzuję każdą twoją mapkę , wypomnę ci każdy najmniejszy bug
OK , a na serio to GL w robieniu tak dobrych map jak Dyzio's Westerplatte version - jak dla mnie caaałkiem do pogrania ( gdyby jeszcze ktoś to dał na serwa tę betkę to wybuchłaby mania bliska Małyszomanii
Odwalacie kawał zajebistej roboty .

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-01-2002 00:01
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Xceed Znajdź więcej post'ów przez  Xceed Dodaj Xceed do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Xceed prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 22:09.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions