Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Quake III Arena > Problemy z shaderami
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Mikel
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja:

Exclamation Problemy z shaderami

Witam!
Mam "mały" problem z GTKradiantem1.2.1. Nie działa mi Curry (ten plugin do ogladania shaderów). To jeszcze nic bo w trakcie kompilacji bsp program pokazuje komunikat o nieznalezieniu pliku shaderlist.txt mimo ze jest w baseq3/scripts ale ten idiota szuka go w samym baseq3. Potem w grze np lawa jest "solidna" i mozna po niej chodzic :-) niektore shadery dziwnie dzialaja a te z grupki common (nodraw noclip itp) wcale bo taki nodraw jest widoczny w grze!! W dodatku rzuca cien!! I jak tu zrobic taki plomien skoro widac teksture nodraw! Czy ktos orientuje sie o co chodzi?

Pozdrawiam,
Mikel

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-02-2002 13:44
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mikel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mikel Znajdź więcej post'ów przez  Mikel Dodaj Mikel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mikel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
demarcos
zdzisiu burczymucha



Zarejestrowany: May 2001
Lokalizacja: Zabrze

ja sie niebardzo orientuje ale powiem ci ze jak nie skopales instalacji radianta to:
1.masz lewa wersje radianta
2.masz zje.... q3
3.nie masz wystarczajacej wiedzy o robieniu mapek i robisz cos zle w edytorze(poczytaj na orgu sa jakies tutorialki przyjemne)
4.to glowa do gory,pierdo......mapki- idz na pifko
pzdr

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 10:13
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil demarcos Kliknij tutaj by wysłać e-maila do demarcos Znajdź więcej post'ów przez  demarcos Dodaj demarcos do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać demarcos prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Mikel
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja:

No coz jesli chodzi o wiedze to przeczytalem juz troche tutoriali radianta głownie te na zagranicznych site'ach. Chocby te na planetquake i quake3.qeradiant.com Instalke radianta zrobilem zgodnie z zaleceniami na tych stronach. Podobnie jesli chodzi o wykorzystanie tych wszystkich efektow. Problem wyszedl na jaw przy robieniu plomieni ognia a potem jak zaczalem sprawdzac reszte to tragedia. Co moze byc skopane w Quake3? Probowalem na wersjach 1.17 i 1.31 czyli ostatniej i to samo... Moze to GTKradiant? Sciagne inna wersje i zobacze

Pozdrawiam,
Mikel

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 13:39
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mikel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mikel Znajdź więcej post'ów przez  Mikel Dodaj Mikel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mikel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
SweepeR
sweter



Zarejestrowany: Oct 2000
Lokalizacja: Wroclaw

Upewnij sie, ze dobrze sa podane katalogi w ustawieniach. Sprobuj tez po prostu przegrac shaderlist.txt do baseq3/ - wtedy wszystko sie poprawi. Caly problem wlasnie tkwi w tym, ze nie moze tego pliku znalezc.

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 18:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil SweepeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do SweepeR Znajdź więcej post'ów przez  SweepeR Dodaj SweepeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać SweepeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Mikel
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja:

Wlasnie caly problem w tym ze juz to probowalem! Katalog z shaderlist.txt jest u mnie w dquake3\baseq3\scripts a q3map szuka go w dquake3\scripts. Jak go przegralem to nic nie dalo nadal twierdzi ze go nie ma. Bez sensu.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 19:49
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mikel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mikel Znajdź więcej post'ów przez  Mikel Dodaj Mikel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mikel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
SweepeR
sweter



Zarejestrowany: Oct 2000
Lokalizacja: Wroclaw

Hmm... a sprawdz jeszcze czy ten plik czasem pusty nie jest.

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 19:55
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil SweepeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do SweepeR Znajdź więcej post'ów przez  SweepeR Dodaj SweepeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać SweepeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Mikel
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja:

Nie jest ok wszystkie pliki shader sa wpisane. Wlasnie odpuscilem sobie wersje 1.2.1 i sciagam podobno stabilna i dobra wersje 1.1.1 GTKradianta. Zapodam tez GTKbuilda i zobacze wtedy.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 20:24
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mikel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mikel Znajdź więcej post'ów przez  Mikel Dodaj Mikel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mikel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Mikel
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja:

Eureka! Mam juz wersje 1.1.1 i dziala!! Tak jak trzeba wszystko jest ok. A zatem to dupny ten nowy GTKradiant. Mimo wszystko thx za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam,
Mikel

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-02-2002 22:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Mikel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Mikel Znajdź więcej post'ów przez  Mikel Dodaj Mikel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Mikel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
SweepeR
sweter



Zarejestrowany: Oct 2000
Lokalizacja: Wroclaw

l00zik. Ja nadal uzywam GTKRadianta'a 1.1-TA...

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-02-2002 14:53
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil SweepeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do SweepeR Znajdź więcej post'ów przez  SweepeR Dodaj SweepeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać SweepeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:08.    Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions