Info z frazpc.pl :
Mad Onion odpowiada na sprawę beczek - 23:59
Vegita'2001
Dostałem po kilku (ośmiu) dniach odpowiedź na moje zapytanie odnośnie znikających i pojawiających się w testach 3Mark 2001 obiektach. Jeden z zaprzyjaźnionych grafików Mad Onion odpowiedział :
"(...) Engine renderujący jest oparty na systemie fizycznego oddziaływania obiektów na scenie 3D (Havok Physics). Podczas prac nad 3DMark 2001 staraliśmy się pogodzić losowość występowania różnych zachowań obiektów z wydajnością silnika graficznego. Algorytm sprawdzający został opracowany tak, aby w czasie rzeczywistym sprawdzał, czy nie/nastąpiła reakcja danego obiektu, czyli jego ruch, prędkość oraz kierunek. Bazując na przykładzie wspomnianych beczek w teście Game 1 LD (Low Detail : przyp. autora), udało nam się wprowadzić zabezpieczenie mające chronić test przed przekłamaniami niezależnie od zachowań obiektów renderowanych. Wiadomo, że system taki nie będzie doskonały i mogą występować rozbieżności w zmierzonych wartościach wydajności, lecz dołożyliśmy wszelkich starań, aby owe rozbieżności zminimalizować. Sprawy zróżnicowań i wpływu systemu Havok na układach ST Micro niestety nie mogę skomentować, z tym należałoby się zwrócić do producenta. Nie możemy udzielać informacji odnośnie optymalizacji kodu źródłowego. (...)".
Moje pytanie brzmi : Co ma producent układów 3D do optymalizacji 3DMark ?? Mimo to, mnie osobiście taka odpowiedź nie satysfakcjonuje (zwłaszcza ostatnie zdania), choć przynajmniej wiemy dlaczego na wszystkich kartach graficznych (wbrew temu, co przedstawiłem w newsie wczoraj), obiekty pojawiają się i znikają.
---------------------------------------------------------
Coraz ciekawiej :)
__________________
b * d r u n k * and b * p r o u d *
Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane
|