Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Quake III Arena > 1.1
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (2): [1] 2 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Hakan
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

Question 1.1

Wyszlo wlasnie nieoficjalne cpma 1.1 arqon wprowadzil troche zmian. Co o nich sadzicie. Lepiej bylo z pmove 1? czy teraz? I co powiecie o promode 2 (arqmode).

Co do pmove to owszem trudniej sie skacze ale niewiele, jednak powstal problem z com_maxfps - jak teraz ustwic optymalna wielkosc?
A co do promode 2 to osobiscie jestem przeciw (moze nie samym ustawieniom) ale wlasnie tej "2" to wprowadza nowe zamieszanie, opcje, podzialy (czy jak to nazwac). Wystarczy juz cpm1a i 1b oraz rail 1000 i 1500 ms

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-03-2003 15:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hakan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hakan Znajdź więcej post'ów przez  Hakan Dodaj Hakan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hakan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
SweepeR
sweter



Zarejestrowany: Oct 2000
Lokalizacja: Wroclaw

com_maxfps - dalej na 125

A co do server_promode 2 to nikt nikogo nie zmusza do uzywania tego, ani tez raczej nikt tego na powaznie nie bedzie uzywal. Jak arq juz pisal - jest to jego tryb, stworzony tylko po to, zeby mogl sie nim pobawic troche I nie ma na celu zadnych podzialow or smthg. Tylko taka ciekawostka jakby.

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-03-2003 17:05
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil SweepeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do SweepeR Znajdź więcej post'ów przez  SweepeR Dodaj SweepeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać SweepeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Q
The Q is out there



Zarejestrowany: May 2001
Lokalizacja: Krakooff

ja sadze ze arqn jest na granicy przegiecia paly i zdupcenia cpma... moge sie zalozyc ze jak kolo nie przystopuje to potwierdzi sie przyslowie " co za duzo to niezdrowo"... przekombinuje i bedzie klops

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
Gówno chodzi po ludziach
3091589

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-03-2003 19:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Q Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Q Znajdź więcej post'ów przez  Q Dodaj Q do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Q prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Lipas
I'm a l33t Mover :)



Zarejestrowany: May 2002
Lokalizacja: 18°38'E-54°22'N (3Miasto)

quote:
Napisane oryginalnie przez Q
ja sadze ze arqn jest na granicy przegiecia paly i zdupcenia cpma... [...]


no to sie wypowiedziales - nie zapominaj, kto to wszystko wymyslil

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 14-03-2003 23:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Lipas Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Lipas Dodaj [FPP]Lipas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Lipas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ShreQ
Ik@r #2822



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Rzeszów

Nie chce nowego CPMA, ludzie co ja zdziałam bez pmove 1.
Arqon chce mnie chyba zmusić do kupienia sobie nowego kompa

__________________
Boroweq HomePage PST



My stock Alfa Romeo 145 *sports suspension *TSW HockenHeim R wheel range *Dunlop SP Sport 2020E 195/50R15 tyres *Zender BodyKit

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 06:24
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ShreQ Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ShreQ Znajdź więcej post'ów przez  ShreQ Dodaj ShreQ do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ShreQ prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
SweepeR
sweter



Zarejestrowany: Oct 2000
Lokalizacja: Wroclaw

Geez, ale ty nie rozumiesz o co w tym chodzi. Teraz ci juz pmove nie jest potrzebny!!! Nie wazne czy masz 125fps czy 50fps... Skakal bedziesz tak samo...

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 08:14
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil SweepeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do SweepeR Znajdź więcej post'ów przez  SweepeR Dodaj SweepeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać SweepeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Lipas
I'm a l33t Mover :)



Zarejestrowany: May 2002
Lokalizacja: 18°38'E-54°22'N (3Miasto)

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
Geez, ale ty nie rozumiesz o co w tym chodzi. Teraz ci juz pmove nie jest potrzebny!!! Nie wazne czy masz 125fps czy 50fps... Skakal bedziesz tak samo...


i o to chodzi - nie zaleznie, jaki masz sprzet, bo i tak gral bedziesz tak samo

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 10:23
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Lipas Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Lipas Dodaj [FPP]Lipas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Lipas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
MAr-n
PROwokator



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

blee nie podoba mi sie likwidacja pmove 1 to jest teraz do dupy

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 11:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil MAr-n Kliknij tutaj by wysłać e-maila do MAr-n Znajdź więcej post'ów przez  MAr-n Dodaj MAr-n do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać MAr-n prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Spider
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznań

Sila autosugestii nie spi

__________________
araneus
spider

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 13:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Spider Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Spider Znajdź więcej post'ów przez  Spider Dodaj Spider do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Spider prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Lipas
I'm a l33t Mover :)



Zarejestrowany: May 2002
Lokalizacja: 18°38'E-54°22'N (3Miasto)

quote:
Napisane oryginalnie przez Spider
Sila autosugestii nie spi


Moze i tak, ale rowne szanse dla wszystkich, to jest to, o co teraz nam chodzi :o

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 17:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Lipas Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Lipas Dodaj [FPP]Lipas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Lipas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
killertowa
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: May 2001
Lokalizacja: warszawa

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]SweepeR
A co do server_promode 2 to nikt nikogo nie zmusza do uzywania tego, ani tez raczej nikt tego na powaznie nie bedzie uzywal. Jak arq juz pisal - jest to jego tryb, stworzony tylko po to, zeby mogl sie nim pobawic troche I nie ma na celu zadnych podzialow or smthg. Tylko taka ciekawostka jakby.

Odnoszę wrażenie, że arg chce przetestować parę pomysłów do CPMA pod hmm... q4???

__________________
killer towa
"Niech przeciwnik muśnie twą skórę gauntletem, ty przywal mu shotgunem. Niech przeciwnik przywali ci shotgunem, ty przywal mu RL. Niech przeciwnik przywali tobie RL, a ty zabij go z RG. Nie koncentruj się na bezpiecznym uniknięciu - połóż swe życie przed nim"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 17:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil killertowa Znajdź więcej post'ów przez  killertowa Dodaj killertowa do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać killertowa prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
SweepeR
sweter



Zarejestrowany: Oct 2000
Lokalizacja: Wroclaw

Thumbs up arqon si teh best

Wow, pogralem sobie przed chwila tak dluzej troche w to 1.1... OMG, zajebiste to jest!!! Od dawien dawna tak plynnie mi sie nie gralo. A skacze sie tez nawet jakos lepiej.

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 17:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil SweepeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do SweepeR Znajdź więcej post'ów przez  SweepeR Dodaj SweepeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać SweepeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Lipas
I'm a l33t Mover :)



Zarejestrowany: May 2002
Lokalizacja: 18°38'E-54°22'N (3Miasto)

apropos tej plynnosci, to powiedzcie mi, na jakich detonatorach gracie ??

bardzo mnie to interesuje !!

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 18:15
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Lipas Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Lipas Dodaj [FPP]Lipas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Lipas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hakan
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

GF2 MX 400/ Detonatory 4.13.01.4109 (o ile to ten numer) bo nie wiem skad wziasc nr Detonatora taki jak sie powszechnie uzywa

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 19:09
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hakan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hakan Znajdź więcej post'ów przez  Hakan Dodaj Hakan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hakan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
SakiS
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Jan 2003
Lokalizacja: Rzeszów

Thumbs down promode 2 ??

nowy promod do kiszka

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 19:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil SakiS Kliknij tutaj by wysłać e-maila do SakiS Znajdź więcej post'ów przez  SakiS Dodaj SakiS do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać SakiS prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Lucas
esports.pl



Zarejestrowany: Sep 2000
Lokalizacja: Gdańsk

quote:
Napisane oryginalnie przez Lipas
apropos tej plynnosci, to powiedzcie mi, na jakich detonatorach gracie ??

bardzo mnie to interesuje !!


23.11

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 19:44
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Lucas Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Lucas Znajdź więcej post'ów przez  Lucas Dodaj Lucas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Lucas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Lipas
I'm a l33t Mover :)



Zarejestrowany: May 2002
Lokalizacja: 18°38'E-54°22'N (3Miasto)

quote:
Napisane oryginalnie przez Lucas
23.11


no coz, jak to ktos kiedys powiedzial - 'stare, ale jare'

__________________
'Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!'

'Uśmiechnij się, właśnie jesteś w ukrytym KillFile...'

[L]ipas | GG: 917123

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 20:17
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Lipas Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Lipas Dodaj [FPP]Lipas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Lipas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Lucas
esports.pl



Zarejestrowany: Sep 2000
Lokalizacja: Gdańsk

quote:
Napisane oryginalnie przez Lipas
no coz, jak to ktos kiedys powiedzial - 'stare, ale jare'

Na gf 3 sa idealne....

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 20:53
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Lucas Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Lucas Znajdź więcej post'ów przez  Lucas Dodaj Lucas do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Lucas prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ShreQ
Ik@r #2822



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Rzeszów

Re: promode 2 ??

quote:
Napisane oryginalnie przez SakiS
nowy promod do kiszka


Dlaczego tak sądzisz:p ??

__________________
Boroweq HomePage PST



My stock Alfa Romeo 145 *sports suspension *TSW HockenHeim R wheel range *Dunlop SP Sport 2020E 195/50R15 tyres *Zender BodyKit

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 15-03-2003 20:55
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ShreQ Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ShreQ Znajdź więcej post'ów przez  ShreQ Dodaj ShreQ do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ShreQ prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Q
The Q is out there



Zarejestrowany: May 2001
Lokalizacja: Krakooff

quote:
Napisane oryginalnie przez Lipas
no to sie wypowiedziales - nie zapominaj, kto to wszystko wymyslil

niewazne kto wymyslil, wazne ze koles doklada ile wleźe, nikt go nie prosilo o jakies arQn mode, nikt nie ptrosil o vertex 2 i o brak pmova, wszystkim odpowiadalo to co bylo.... a teraz jeszcze nastopi rozlam w cpma na zwolennikow arqn mode i pure cpma

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
Gówno chodzi po ludziach
3091589

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 16:07
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Q Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Q Znajdź więcej post'ów przez  Q Dodaj Q do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Q prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
MAr-n
PROwokator



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

Q ma racje nie podoba mi sie brak pmove i to bardzo gra sie zrobila dla mnie wolniejsza nie wiem jak ale jakos sie odbijam po scianach. Eee co to jest vertex 2 bo jak sobie ustawilem to nic sie nie zmienilo i jakie wlasciwosci ma arqmod co on konktetnie zmienia. Wiem leniwy jestem i czytac nie umiem

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 17:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil MAr-n Kliknij tutaj by wysłać e-maila do MAr-n Znajdź więcej post'ów przez  MAr-n Dodaj MAr-n do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać MAr-n prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hakan
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

code:
Challenge ProMode Arena: arQmode -------------------------------- Date: 18 Feb 03 arQmode is an unofficial version of Challenge ProMode that incorporates some of the changes we've discussed over the years but opted NOT to include in ProMode itself for one reason or another. It's really just a place for me to experiment with gameplay, and unlike ProMode the settings for arQmode can (and most likely will) change on a whim without any Design review. I'll refer to it as APM from now on to save typing. The strategic elements of modern ProMode (armour specifics, weaponspawns, MH behaviour, sound system, etc) are so close to perfect after the last few years of CPMA refinements that changes in that area would provide at best miniscule improvement in return for gratuitous differencing from CPM, so APM (like CQ3) generally leaves them untouched. Instead it focuses on melee, and especially on the behaviour of the "top tier" weapons. The APM changes are: Biased RL Damage Motivation: Reward use of high-skill weaponry. Splash damage from the RL now follows a Q1/Q2-like scheme (though nothing like as ubernoobed) where ANY hit does a minimum of 20 damage, and the damage/distance relationship is biased accordingly, i.e. a shot that does 50 damage in CPM will do 60 damage in APM. Note that although the base knockback factor remains the same as in CPM, knockback on splash hits will also be higher since the base factor is scaled by damage. RL speed, base damage, splash radius, and max splash damage remain unchanged. Decreased Splash Vertical Knockback Motivation: Ameliorate the higher RL knockback. CPM's vertical knockback base is 150% of CQ3's. APM's is 133% of CQ3's, or 89% of CPM's. Since an "average" RL hit in APM is 20% stronger than in CPM, players were thrown around too much. While this change reduces the "lift" from a perfect RL shot by a small amount, when coupled with the previous change it increases lift on an overall basis for the vast majority of shots, and you can still juggle people very nicely. Increased PG Damage and Knockback, Reduced Speed Motivation: Reward use of high-skill weaponry. The PG's *direct hit* damage has been raised from 15 to 20. The PG speed, splash radius, and splash damage remain unchanged. Nonetheless, this change promotes the PG to "top tier" / "power trio" weapon status. Knockback has been increased implicity along with damage, but only slightly: it's now roughly that of the CPM LG. The projectile's speed has been reduced from 2000 to 1800. This keeps the weapon extremely dangerous at close range (where it's still effectively a hitscan weapon) but reduces its utility as a mid-range spam weapon since good players will be able to dodge it to some extent as was possible in Doom; and greatly reduces its value for "pure spam" cases on CTF and other large maps. Speaking of which... The one significant issue with a strong PG lies not so much with the weapon itself but with the behaviour of a certain class of player: the tendency for newbies to simply spam it until they run out of ammo. While not really a problem in skill games, it becomes a very obvious one in CA and CTFS, as those gametypes not only have 99% of the newbie population but also provide the weapon and ammo for free. Fortunately, such people are far more likely to play RA3 or Threewave than CPMA. Regardless, the ammo limit for the PG has been reduced to 100, which is more than enough for DM or even TDM play. The size of the plasma graphic has been reduced too, since I REALLY HATE the way Q3 does them; and the shots themselves are in reality infinitely small, contrary to their appearance (especially in VQ3). Decreased LG Damage and Knockback Motivation: Penalise use of low-skill weaponry. The LG is 90% ping and 10% ability. Terrifying in the hands of even the most newbie SLPB yet near-useless to HPBs regardless of their skill, it has no place as a top tier weapon. The interestingly impact of damage changes to the LG is how that damage is distributed across health and armour. In CPM, the LG damage is always split 2H 6A whether the enemy has RA or YA: despite the lower protection percentage of YA, the rounding applied to the factors involved makes both armours equivalent. Dropping the damage to either 6 or 7 makes the armours distinct again, but the health loss is the same whether the LG is 6 or 7: damage is applied as 1H xA against RA and 2H xA against YA for both. I flipped a coin and chose 6. To look at that another way: against a YA player, all 3 "total damage" factors reduce health at the same rate: the only difference is how fast they go through armour. Against an RA player though, either reduction in LG damage makes it virtually worthless for actually killing people until such time as the enemy's armour has been eroded. As such, the LG's role is now very much restricted to that of a finishing weapon and a way to "test" the enemy's health and then combo from. Knockback has been reduced implicity along with damage, but increased explicitly to compensate somewhat. CPM's LG has a knockback of 10 (units per hit) and I originally set APM's to 8, which is JUST enough to hold someone in the air, but it requires exceptional aim to do so. In the end I upped it to 9 simply because it's just so much more fun at that when people take jumppads. 9 Mar 03: The only thing I DON'T like about 6 is that it means LG now has the same hit tone with Quad as without, which is a bit of a shame. So I got sneaky and increased it to 6.5 instead. Since you can't do fractional damage, that means it stays at 6 normally, but with Quad it jumps from 24 to 26. Decreased Rail Damage and Knockback Motivation: Penalise passive play. Now half of its CPM value, enabling fast players to break through "standy railer" defenses. It's extremely tempting to leave the knockback factor at 1 but change the actual damage of the RG instead. Reducing it to 75 for example removes the ability to use it for skill-less spawnrapes but leaves it strong enough to be used for "balance of power" shifts or to finish an opponent with. It would however diminish the overall power of the RG to a level that removes it from the top tier, thus leaving no hitscan weapon in that class, which I think would be a mistake. The only way to compensate for that would be to reduce the reload penalty or reinstate cessrail: of the two, a consistent but faster reload is probably still the more desirable option, but with the LG also modified the classic cessrail combo is really a non-issue for APM already. 9 Mar 03: Okay, tempting enough that I'm going to try it. Damage is reduced to 75; overall knockback stays at half of CPM/VQ3. I found it impossible to decide between a constant faster reload and just re-enabling cessrail by default: there are pros and cons to both. In the end I went with this: if you enable fastrail, you get the standard FR timings of 1000 and 1500; whereas if you leave it disabled (default) then the reload is dropped to 1250. APM was already strongly RL-dominated, and I think that's even more the case after this change. The RG still clearly has an effective role even in DM though: it remains the weapon of choice for a couple of key situations, so I'm willing to run with this for a while and see how it plays out. Assorted BFG Tweakage Motivation: Avoid Superweapons. When I originally set the BFG to be a "120% RL", the plan was that we use that as a starting point and then refine it from there. That never happened in CPM, and the weapon remains +20% over the RL in all these aspects: speed; damage; splash damage; splash radius; and implicitly, knockback. (The knockback scale is the same as the RL's, but since the damage is +20% the knockback automatically is also). APM shrinks the blast radius down to match the RL. Interestingly, because of the new bias on the APM RL the two weapons now cause roughly the same damage for "average" shots, but the BFG causes more on "good" shots and less on "bad" shots. Biased Spawns Motivation: Minimise streaks of "cheap luck". The only strategic change, and one that I'm still somewhat unsure of. Biased player respawns mean that a player CAN respawn at any spawnpoint, but is more likely to respawn some distance from where he died. While clearly still superior to baseq3's utterly predictable respawns, and significantly less likely (note: NOT impossible) to result in unpleasant "get spawnfragged in the same place 3 times in a row" than the "true random" scheme that CPM uses, there are still elements to it that I'm not really comfortable with. My personal opinion is that that there IS no "best" way to handle respawns, because of the variance in map layouts etc and in the events that lead up to the frag in the first place. Still, to paraphrase the ELM docs: "All respawn schemes suck. This one just sucks less than the others".


PS. sorry za bardzo dlugiego posta

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 17:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hakan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hakan Znajdź więcej post'ów przez  Hakan Dodaj Hakan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hakan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
MAr-n
PROwokator



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

wow HkN jak bym cie nie znal to bym pomyslał ze jestes jakis glupi , na chu.j mi to po angielsku ja prosze po polsku w kilku latwych slowach

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 18:27
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil MAr-n Kliknij tutaj by wysłać e-maila do MAr-n Znajdź więcej post'ów przez  MAr-n Dodaj MAr-n do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać MAr-n prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hakan
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

ale tu wszystko pisze a przy okazji podszkolisz swoj angielski

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 18:50
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hakan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hakan Znajdź więcej post'ów przez  Hakan Dodaj Hakan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hakan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
MAr-n
PROwokator



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

wiesz nie mam czasu na *******enie sie z jezykiem angielskim bo mam za duzo nauki na glowie a do tego jestem przeziebiony i jak bym usiadl do tego textu to by mi glowe rozwalilo wiec nie szpanuj imi to przetlumacz

__________________
You are not going to believe this story. But it is a true story, as true as I sit here writing it - as true as I will die in the morning.
Yes, this story ends with my end, with my death tomorrow

(c) Edgard Allan Poe - The Black Cat
(...)
Mój avatar pochodzi z gazety "NIE" z tematu "Czy w polsce będzie jeszcze tańsza wódka"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 18:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil MAr-n Kliknij tutaj by wysłać e-maila do MAr-n Znajdź więcej post'ów przez  MAr-n Dodaj MAr-n do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać MAr-n prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Q
The Q is out there



Zarejestrowany: May 2001
Lokalizacja: Krakooff

quote:
Napisane oryginalnie przez MAr-n
Q ma racje nie podoba mi sie brak pmove i to bardzo gra sie zrobila dla mnie wolniejsza nie wiem jak ale jakos sie odbijam po scianach. Eee co to jest vertex 2 bo jak sobie ustawilem to nic sie nie zmienilo i jakie wlasciwosci ma arqmod co on konktetnie zmienia. Wiem leniwy jestem i czytac nie umiem

wreszcie ktos mi racjie przyznal ; przeciez wiadomo ze przekombinowane jest niedobre- w tej chwili zaden odpowiedni przyklad nie przychodzi mi do lba ale tak zwsze jest; a niedlugo cpma bedzie przekombinowane na 10 strone z tysiacami jakichs komend ktore maja po 1000 wartosci i wogole juz trudno sie bedzie dogadac czy gramy na promod 1,2,3,4, czy na rajlach takich czy siekaich, itp itd zalezy co jeszcze arqn wymysli; tzreba sobie powiedziec STOP CPMA
niech juz bedzie jakie jest z calą swoją ulomnością i niedoskonalościa (ktorej i tak nikt niedostrzega)
tak mowie ja Qnewka

__________________
"Poland the spirytual homeland of C PMA"
Gówno chodzi po ludziach
3091589

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 19:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Q Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Q Znajdź więcej post'ów przez  Q Dodaj Q do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Q prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ShreQ
Ik@r #2822



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Rzeszów

Rozumiem, że w starym CPMA były błędy(ja ich nie dostrzegam) i wypuścili nowego. Ja mogę przeboleć nowe wersje moda ale bez takich drastycznych zmian. Nie chce wdawać się w szetszą dyskusję bo w nowego CPMA grałem niecałe 5minut

__________________
Boroweq HomePage PST



My stock Alfa Romeo 145 *sports suspension *TSW HockenHeim R wheel range *Dunlop SP Sport 2020E 195/50R15 tyres *Zender BodyKit

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-03-2003 22:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ShreQ Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ShreQ Znajdź więcej post'ów przez  ShreQ Dodaj ShreQ do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ShreQ prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
SweepeR
sweter



Zarejestrowany: Oct 2000
Lokalizacja: Wroclaw

quote:
Napisane oryginalnie przez Q
a teraz jeszcze nastopi rozlam w cpma na zwolennikow arqn mode i pure cpma


ALE CZY WY NIE ROZUMIECIE ZE NIE BEDZIE ZADNEGO ROZLAMU!!! NIKT NIE BEDZIE NAWET NA POWAZNIE GRAL W ARQMODE!!! TO JEST WPROWADZONE TYLKO TAK SOBIE, DLA ZABAWY I NIKOMU W ZADEN SPOSOB NIE WCHODZI W DROGE!!! JAKOS DORZUCENIE DO CPMA FREEZETAGA ANI CA NIE SPOWODOWALO ROZLAMOW W SCENIE...

Sorry, ze tak glosno to powiedzialem, ale juz mnie to wkurza jak musze po kilkanascie razy to samo mowic...

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-03-2003 14:39
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil SweepeR Kliknij tutaj by wysłać e-maila do SweepeR Znajdź więcej post'ów przez  SweepeR Dodaj SweepeR do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać SweepeR prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ShreQ
Ik@r #2822



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Rzeszów

Wiecie co ??
Muszę w tego nowego CPMA trochę pograć i może zmienię zdanie na jego temat. Dochodzą mnie już słuchy, ze ta nowa wersja jest jeszcze lepsza od starszej. Sweep nie lubię wkurzać ludzi z tego względu BIG SORRY

ps. sprawdzę tego CPMA , może mi się spodoba

__________________
Boroweq HomePage PST



My stock Alfa Romeo 145 *sports suspension *TSW HockenHeim R wheel range *Dunlop SP Sport 2020E 195/50R15 tyres *Zender BodyKit

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-03-2003 16:00
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ShreQ Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ShreQ Znajdź więcej post'ów przez  ShreQ Dodaj ShreQ do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ShreQ prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Hakan
Elite (Fiend)



Zarejestrowany: Feb 2002
Lokalizacja: Brzeg

Mnie tam zmniany w nowym cpma nie przeszkadzaja do braku pmove sie przyzwyczailem te skoki ktore mi sa potrzebne robie z pmove i bez (ale jak sobie wlaczylem jeszcze na chwile cpma 1.0 to nawet udalo mi sie na cpm3 ze schodow do RL wskoczyc z miejsca ) tak wiec mozna powiedziec ze pmove 0 wplywa na "potencje" skokow

A arqmode obawialem sie tylko ze wzglendu na "rozlam" ale skoro Sweep mowi ze go nie bedzie to ja bym jeszcze troche w nim zmienil wywalil BFG, przyspieszyl rakiete, zwiekszyl splashdemage (a'la QW ) zastanowl sie nad likwidacja RG i wogole zrobil QW z engine Q3

__________________

Nieważne, kim jesteś I co z tobą zrobiono. Prędzej czy później zyskasz
prawo wyboru. Jesteś czymś więcej niż tylko sumą swoich części...
Nieważne jak doszło do twoich urodzin, jak do tej chwili toczyło się twoje życie!
Masz oczy, masz mózg i skalę wartości. Nie pozwól, by ktokolwiek cię oszukał,
nawet ja. A kiedy nadejdzie czas, jeśli nadejdzie, upewnij się, że wybierasz
samodzielnie. Nic co działo się wcześniej,nie będzie wtedy miało znaczenia.

Roger Zelazny „Książe chaosu”

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-03-2003 16:56
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Hakan Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Hakan Znajdź więcej post'ów przez  Hakan Dodaj Hakan do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Hakan prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 17:13.    Strony (2): [1] 2 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions