Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Counter-Strike > początkujący counter strike'owiec
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (2): [1] 2 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
ereaser
Mr. self destuct

początkujący counter strike'owiec

yyy...siemanko wszystkim jestem nowym graczem cs,gram tagże w q3,dziwne co?A no sam sie dziwie ale te obie gierki podobają mi sie tak samo tylko że jedną z nich znam bardziej(znaczy sie configi rużne takie)mianowicie chodzi tu o q3,w cs'a zaczołem grac dopiero niedawno i BARDZO mi sie spodobała ta giera (poprostu wymiata) i chciałbym własnie sie was spytac czy w cs'ie można nagrywac demka tak jak w q3 i czy moglibyscie mi podżucic swuj cfg jesli wogule można posiadac cfg w cs'ie
wiem wiem głupio gadam ale jestem tu dopiero początkujący,znaczy sie zielony i prosiłbym o pomoc z waszej strony w wprowadzeniu mnie w spaniały swiat cs'a
zgury dziekuje

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-02-2002 03:01
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ereaser Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ereaser Znajdź więcej post'ów przez  ereaser Dodaj ereaser do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ereaser prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DeZo
Veteran (Ogre)

wyslalem ci maila ze swoim cfg.............jest w 6 czesciach.....jak chcesz to sobie go przerob

Mój numerek gg: 2285535

Old Post 03-02-2002 08:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DeZo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DeZo Znajdź więcej post'ów przez  DeZo Dodaj DeZo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DeZo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Squall
[SPEC]Squall

A demko nagrywa się komendą "record", stopuje "stop". Tu masz mój skryptm, który ładnie to automatyzuje:

alias "demko" "nagrywaj1"