Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Quake II > about dziwny jump
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (3): « 1 [2] 3 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Burning
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Warszawa

Lightbulb

A powiedzcie mi, na jakim maxfpsie najlepiej wychodza jumpy, bo polowy z tych trickoof co mowicie to u mnie nawet qmple zrobic nie moga

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 14:55
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Burning Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Burning Znajdź więcej post'ów przez  Burning Dodaj Burning do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Burning prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
FiDO
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2000
Lokalizacja: Polska

moze to dziwne, ale zauwazylem, ze to od kompa zalezy troche U siebie na 70 nie moge zrobic polowy skokow, a u kumpla na tym samym ustawieniu robie praktycznie wsyzstkie ktore potrafie...

__________________
We have to belive in free will, we have no choice...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 15:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil FiDO Znajdź więcej post'ów przez  FiDO Dodaj FiDO do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać FiDO prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Burning
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Warszawa

Exclamation

No wlasnie, ale moze jest jakis sposob, zeby bylo prosciej (bo teraz pogorszam jakosc tekstoor zeby miec wiecej fpsow)

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 15:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Burning Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Burning Znajdź więcej post'ów przez  Burning Dodaj Burning do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Burning prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
yoshi.thod
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Nie kumam Was. kazdy skok na dm1 mozna zrobic na fps 60-80 tylko ze jest moze ciut ciezej

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 17:15
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
FiDO
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2000
Lokalizacja: Polska

mysle, ze nie powinno byc mniej niz 50 fps... sam mam wolny sprzet i mam maxfps na 58 i wszystko mi bez problemu wychodzi, tyle ze np. na 90 wszystko rowniez wychodzi ale latwiej, niestety nie moge grac na 90 bo mi nie wyciaga tyle przez caly czas musisz sam poprobowac cos miedzy 50 a 100, kazdy znadzie cos dla siebie

__________________
We have to belive in free will, we have no choice...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 17:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil FiDO Znajdź więcej post'ów przez  FiDO Dodaj FiDO do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać FiDO prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
FiDO
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2000
Lokalizacja: Polska

quote:
Napisane oryginalnie przez yoshi.thod
Nie kumam Was. kazdy skok na dm1 mozna zrobic na fps 60-80 tylko ze jest moze ciut ciezej

Nie kumam teraz ciebie... przeciez wlasnie o to chodzi, zeby znalezc fps, przy ktorym skoki wychodza latwiej...

__________________
We have to belive in free will, we have no choice...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 17:18
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil FiDO Znajdź więcej post'ów przez  FiDO Dodaj FiDO do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać FiDO prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
yoshi.thod
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

quote:
No wlasnie, ale moze jest jakis sposob, zeby bylo prosciej (bo teraz pogorszam jakosc tekstoor zeby miec wiecej fpsow) - Burn.


Z tego co czytam kazdy z Was dazy do wiekszej ilosci fps'ow

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 17:29
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Burning
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Warszawa

quote:
Napisane oryginalnie przez yoshi.thod


Z tego co czytam kazdy z Was dazy do wiekszej ilosci fps'ow


bo przy 45 niewiele skokow wychodzi a jak ida to ciezko ... przy 60 jest duuuuzo latwiej, ale 320x240 mnie nie bawi

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 18:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Burning Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Burning Znajdź więcej post'ów przez  Burning Dodaj Burning do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Burning prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
yoshi.thod
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Burn. jakim cudem przy 1.2 razy lepszym kompie od mojego mniej z niego wyciskasz?!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 19:33
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Burning
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Warszawa

a jakiej uzywasz rozdzielczosci, jaki masz gl_picmip,gl_playermip, sw_mipcap, sw_mipscale ? poza tym jaka masz karte graficzna (gdzies chyba pisales, ale zapomnialem) i jaka latencje CAS RAMu. Szybkosc szyny i twardziaka tez sie chyba liczy.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 20:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Burning Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Burning Znajdź więcej post'ów przez  Burning Dodaj Burning do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Burning prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
yoshi.thod
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

No to wow
szczeka na pantoflach czekaj sprawdze

gl_picmip - 0
gl_playermip - 0
*) zmienialem na 3,3 i dawalem /timerefresh i bez zmian w fps'ach wiec zostaje przy 0,0

sw_mipcap - nie ma czegos takiego
sw_mipscale - j/w

karta - VooDoo 1

Latencja RAMu? znaczy sie taktowanie? 100 albo 133

szybkosc szyny i Twardziela nie mam zielonego pojecia.

btw nie wiem co Ci da to info do pomocy w zwiekszeniu mi fps'ow
__________________

Rozdzielczosc - 640x480 ale chyba sie przerzuce na mniej tylko ze jak daje mniejsza to mam obramowke czarna wokol wlasciwego ekranu (tak jakby nie byl rozciagniety na fullscreen )

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 21:14
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
weirdo
kontemplator bytu



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja:

quote:

Latencja RAMu? znaczy sie taktowanie? 100 albo 133



ping w ramie okreslany w ms

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 21:19
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil weirdo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do weirdo Znajdź więcej post'ów przez  weirdo Dodaj weirdo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać weirdo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Burning
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Warszawa

Question

gl_picmip daje dosc duzo, oj duzo
gl_playermip jest odpowiedzialny za (przecietnie) 0.4 fps
sw_mipcap - dokladnosc nakladania textoor
sw_mipscale - wielkosc "pixela" w texturce

CAS Latency moze wynosic 2 lub 3 i jest to rodzaj opoznienia, ktory ma bardzo duzy wplyw na szybkosc dzialania komputera. Niestety nowe Ramy maja CL 3 wiec sa wolniejsze ja mialem stary Ram z CAS 2 a teraz mam 3 wiec mi zwolnilo mimo ze taktowanie nowego to 133MHz. Moja plyta ma czestotliwosc tylko 66 lub 100 wiec ram chodzi jako 100

u mnie karta Riva TNT2 M64.

BTW: zdawalo mi sie, ze kiedys mi qfak szybciaj chodzil

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 21:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Burning Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Burning Znajdź więcej post'ów przez  Burning Dodaj Burning do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Burning prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
yoshi.thod
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Red face

quote:
ping w ramie okreslany w ms


to nie wiem jaki mam - ale RAM mam chyba sprzed roku.

Burn. - a jezeli chodzi o te drie rzeczy co je podales co sie zaczynaja na "sw_" to poprostu mi nie dzialaja znaczy wpisuje i tak jakbym dal say "sw_..."

a moze to dlatego ze zainstalowalem v3.21

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 21:26
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Burning
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Warszawa

moze 3.21 obsugule tylko tryb gl_ ??? a sw_ to niby softwarowe ale czasem dziala i w gl_

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 21:29
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Burning Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Burning Znajdź więcej post'ów przez  Burning Dodaj Burning do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Burning prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
weirdo
kontemplator bytu



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja:

sw_ dziala tylko z wlaczonym trybem soft

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 21:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil weirdo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do weirdo Znajdź więcej post'ów przez  weirdo Dodaj weirdo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać weirdo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
yoshi.thod
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

whateva

A wiesz ze soft jest wbrew pozorom wolniejszy od OpenGL'a?

dowod: stan na megasie na q2dm1 ofkoz i patrz w sciane w miejsce dzie "duza skrzynia na ktorej stoi mh" laczy sie ze sciana...

powinienes widziec cos takiego:
  |
/   \

wlacz softa 320x240 i odpal timerefresh (u mnie 116)
wlacz opengl'a 320x240 i odpal timerefresh (u mnie 131)

(a moze all to jush wiedizeliscie? )

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 21:40
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
yoshi.thod
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

A rzeczywiscie sa komendy "sw" ktore dzialaja w opengl?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 21:47
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
weirdo
kontemplator bytu



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja:

quote:
Napisane oryginalnie przez yoshi.thod

(a moze all to jush wiedizeliscie? )



i to od dawna

quote:
Napisane oryginalnie przez yoshi.thod

A rzeczywiscie sa komendy "sw" ktore dzialaja w opengl?



nawet jesli sa to da sie jedynie je ustawic ale nie robia zadnej roznicy w grze

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 21:51
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil weirdo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do weirdo Znajdź więcej post'ów przez  weirdo Dodaj weirdo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać weirdo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
yoshi.thod
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

Weird. to rzuc mi prozse bo (przyznaje sie) paka (?) tego Twojego nie sciagnalem bo mi ten z******y DAP nie chce sie cus wylaczyc - btw watpie zeby nie chcialo sie sciagnac tylko dlatego ze cos (sciagacz) uzywam do pomocy...
ale wracajac do tematu:
czy moglbys mi podac zestaw komend "sw" i "gl" dzieki ktorym zyskam pare fps'ow
a btw to przeslij mi jednak na @ tego paka ok?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 21:57
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
weirdo
kontemplator bytu



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja:

na maila ci dam namiary na ftp jak nie zadziala http://kafe-slizg.pl/~stahoo/pak8.rar tylko przytrzymaj shift

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 22:02
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil weirdo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do weirdo Znajdź więcej post'ów przez  weirdo Dodaj weirdo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać weirdo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
yoshi.thod
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

qrde mol dziala mastahu
z sziftem poszlo
ok thx4all ale ide jush spac zaraz chyba (2 sprawdziany jutro )

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 22:07
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
yoshi.thod
Guest



Zarejestrowany: Not Yet
Lokalizacja:

3.46 MB ide testowac chyba przed snem jednak

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 01-01-2002 22:07
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Burning
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Warszawa

quote:
Napisane oryginalnie przez yoshi.thod
A rzeczywiscie sa komendy "sw" ktore dzialaja w opengl?

otoz wkradl siew blad, ktory zapewne zostal poprawiony w v3.21, pozwalajacy na uzycie sw_mipcap (na 1 dziala wolniej niz na 0 - serio)... dziwne ale prawdziwe, bug ten istnieje od wersji 3.17 i od tego czasu go wykorzystooje byc moze w 3.21 zostal usuniety...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 15:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Burning Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Burning Znajdź więcej post'ów przez  Burning Dodaj Burning do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Burning prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
weirdo
kontemplator bytu



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja:

u mnie nie dziala ten bajer z mipcap...

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 15:24
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil weirdo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do weirdo Znajdź więcej post'ów przez  weirdo Dodaj weirdo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać weirdo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Burning
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Warszawa

Question

a ktora masz wersje? 3.20? mi dziala... nawet zauwazalnego kopa daje - wiem ze to dziwne ale zauwalylem to w wersji 3.17 dopiero, bo wczesniej na pewno nie bylo i caly czas mi przyspiesza. Bo w software'owym masz ustawione na 0 i jak walniesz 1 to Ci zwalnie, ale jak uzywasz gl_ to musisz w confie (albo konsoli) wklepac sw_mipcap 0 i dostaniesz kopa (u mnie tak jest).

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 15:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Burning Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Burning Znajdź więcej post'ów przez  Burning Dodaj Burning do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Burning prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
weirdo
kontemplator bytu



Zarejestrowany: Jun 2001
Lokalizacja:

3.21 biblioteki od gl a reszte 20

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 15:44
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil weirdo Kliknij tutaj by wysłać e-maila do weirdo Znajdź więcej post'ów przez  weirdo Dodaj weirdo do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać weirdo prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Burning
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Warszawa

Lightbulb

moze rzecz tkwi w .dll'ach - huh, moze byla jakas luka w bilbliotekach, ktora pozwalala na wykorzystanie komend sw_ z tym, ze nie wszystkie dzialaly - sprawdze u siebie jak tylko sciagne te biblioteki!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 15:54
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Burning Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Burning Znajdź więcej post'ów przez  Burning Dodaj Burning do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Burning prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
eX3
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Aug 2001
Lokalizacja: Grajewo

quote:
Napisane oryginalnie przez Burning


u mnie karta Riva TNT2 M64.




jakie stery? datka..

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 20:22
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil eX3 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do eX3 Znajdź więcej post'ów przez  eX3 Dodaj eX3 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać eX3 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Burning
Master (Spawn)



Zarejestrowany: Mar 2001
Lokalizacja: Warszawa

Sterowniki 4.13.01.1410 <- najnowsze pod 95.
7-18-2001r

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 02-01-2002 20:42
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Burning Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Burning Znajdź więcej post'ów przez  Burning Dodaj Burning do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Burning prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 15:14.    Strony (3): « 1 [2] 3 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions