Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > RTCW > BUG'i na mapach
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (4): « 1 [2] 3 4 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
bel
sYnth/C4



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: 19-300

Angry fukk!

zdazylo mi sie to drugi raz. crash na mapie destruction- podchodzę do drzwi, open i pauza, dzwieki w pętli -total hooynia!
tak samo przy otwieraniu drzwi z nienacka crashował singleplayer ale tam to olewalem na calej dloogosci. ale wiadomo jak potrafi wqoorwic w multi. tylko twardy reset mnie od tego uwalnia. od teraz nie otwieram drzwi na tej mapie.
kolejny total foken bug: wpadjace, przyklejajace sie, znikajace w skrzyniach innych dziwnych smieciach na mapie paczuszki z ammo/health. jak mnie to osłabia. rzucam ammo pack polecial gdzies w ***** w beton zniknął przepadl kolejny trzeba rzucic a tu ci w plecy ktos stuka i tylko frustracja gryzie w dupe.
pozdro all

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-12-2001 00:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bel Znajdź więcej post'ów przez  bel Dodaj bel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ThoT
[Poison]Clan member.



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Kielce

Moj bag jest nastepujacy. Gdy zmienia sie mapa nie wszyscy dolanczaja w tym samym czasie. Widac narazie ich lezace cial i wlasnie kolo tych cial w moim przypadku czesto lezy bron (nie zawsze i nie przy kazdym). Wystarczy ze sie przejde i mam prawie pelny magazynek

__________________


Prepare to be POISONED

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-12-2001 01:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ThoT Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ThoT Znajdź więcej post'ów przez  ThoT Dodaj ThoT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ThoT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[WP]SS-MAN
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: miasto

Co do „nie dociągnięć” w grze to i ja mam parę......
Stańcie tyłem do ściany z bazują i strzelcie, efekt? Łuska/rura kanalizacyjna (cholera wie, co to jest =] ) zostanie w ścianie!
Poza tym panzerfauzy nie mają łusek! (tak mi się zdaje) a jeśli nawet to nie długości samego panzerfauza! =]
Granary też są niezłe, np.: niemiecki „tłuczek”
To granat wybuchający o przeszkodę, a odbija się od ściany =]
Ale najlepsze są dynamity!
Spróbujcie położyć go na żołnierzu, efekt? Jak gość odejdzie bomba będzie lewitować =]
Albo da się powstrzymać AIR-STRICKA przez kucnięcie na nim =] (1 na 5 prób wychodzi)
A co do mapek........
Pamiętam kiedyś „przycięła” mnie brama w assault, · musieliśmy zmienić mapę =]
Kiedyś przyczepił się do mojego tyłka krzesełko! Latałem tak po całej planszy, dopóki mnie nie rozwalili.

__________________
...... A jak bedzię trzeba wszyscy pójdziemy po kolei na śmierć......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-12-2001 20:23
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [WP]SS-MAN Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [WP]SS-MAN Znajdź więcej post'ów przez  [WP]SS-MAN Dodaj [WP]SS-MAN do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [WP]SS-MAN prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
RealitY
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Krakoof

bo to z tymi panzerfaustami wymyslone genialnie jest ze jezeli dajmy na to masz 5 pociskow to kazdy pocisk jest montowany fabrycznie wraz z cala wyrzutnia dzieki czemu po strzale wywalasz cala wyrzutnie i z plecaka, rozporka czy z kad kolwiek indziej wyciagasz nowa wyrzutnie i gotowe

__________________
Roger That!

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 16-12-2001 22:25
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil RealitY Kliknij tutaj by wysłać e-maila do RealitY Znajdź więcej post'ów przez  RealitY Dodaj RealitY do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać RealitY prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
R[e]dek
Skilled (Knight)



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja:

Wink

ja wczoraj na beachu mialem cos takiego ze wlazlem na stairway i ktos do mnie strzelal ze sciany heheh wrocilem sie do gory ale nikogo nie bylo. troche dziwne hehehehbo sobie stoje a kawalek ode mnie wiedze smugi pociskow heheh ze sciany

__________________
R[e]dek a.k.a. R[e]d

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-12-2001 09:38
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil R[e]dek Kliknij tutaj by wysłać e-maila do R[e]dek Znajdź więcej post'ów przez  R[e]dek Dodaj R[e]dek do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać R[e]dek prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[BK]Pioter
Tanczacy z Granatami :]



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Akihabara, Japan

Cool

Moze pojawia sie jakies patche na te bugi...ten z granatmi i lornetka jest przegiety...pozatym wkurzajacy jest bug z drzwiami od warehouse na assault gdzie flamer przez drzwi jara podkladajacego energetyka :/ Co parwda mozna sie odsunac i podkladac z wiekszej odleglosci no ale jak podbiegasz nie wiesz czy z a dzrzwiami jest flamer :/

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-12-2001 09:41
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [BK]Pioter Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [BK]Pioter Znajdź więcej post'ów przez  [BK]Pioter Dodaj [BK]Pioter do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [BK]Pioter prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ThoT
[Poison]Clan member.



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Kielce

Ostatnio zdarzylo mi sie pare razy ze biegnac z tomson'em lub mp40 mialem z lewej strony wskaznik stabilnosci, tak jak bym byl snajperem i patrzyl przez lunete.

Nie uwazacie, ze troche duzo tych bag'ow?

__________________


Prepare to be POISONED

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-12-2001 11:52
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ThoT Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ThoT Znajdź więcej post'ów przez  ThoT Dodaj ThoT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ThoT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
bel
sYnth/C4



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: 19-300

Thumbs down

jeszcze sem przypomnial: byl taki bugo, ze operator PF'a wyrzucal ammo jak Lojt, a z aktualnych to dobija mnie ten chat w limbo, w ogole te cale limbo to syf nie ta ziemia. do zmieniania klas mam skroty f3-f8 bo bym sie pochlastal w ferworze walki przelaczyc np na Sola z mini; poza tym zadko do mnie trafia to co loodzie pisza wiec zagladam w limbo na czat a tamten badziew obcina co za dloogie texty, wtedy wchodze do konsoli tam scrolluje szukam mozna sie spocic od tego chlamu.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-12-2001 15:12
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil bel Kliknij tutaj by wysłać e-maila do bel Znajdź więcej post'ów przez  bel Dodaj bel do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać bel prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sud
sudden death



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: boat town

Post

Ja ostatnio gralem inzynierem w allies na depot i koleszko nam podstawil dynamit przy radiu... w takim zakamarku od strony wagonow. Jak zobaczylem ze podklada to od razu polecialem i go rozstrzelalem, no ale juz uzbroil ladunek. Koles tak upadl, ze dynamit przenikal przez jego cialo. Spoko luz biore sie za rozbrajanie a tu nic... nie da sie. Troche spanikowalem bo nie wiedzialem co jest grane, ale drugi inzynier (nie pamietam juz z kim tam gralem) wyjal noz i zaciachal tego szkopa co lezal. Jak cialo zniknelo to juz normalnie sie dalo zniszczyc dynamit.

__________________
"...los nas ustawił na różnych polach szachownicy - ołowiane żołnierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 17-12-2001 15:14
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sud Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sud Znajdź więcej post'ów przez  sud Dodaj sud do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sud prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[WP]SS-MAN
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: miasto

Post

quote:
Napisane oryginalnie przez C4|Shiro


Stary graj....jak bedziesz dobry napewno ktos Cie wezmie



Wątpię.............. masz lepiej i spać..........

__________________
...... A jak bedzię trzeba wszyscy pójdziemy po kolei na śmierć......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 14:25
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [WP]SS-MAN Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [WP]SS-MAN Znajdź więcej post'ów przez  [WP]SS-MAN Dodaj [WP]SS-MAN do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [WP]SS-MAN prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Xceed
prodigY



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Łódź

Moje 3 "ulubione" kwiatki :
1.) kaszanienie się team overlay'a - wskazuje albo , że albo jestem w bliżej nieznanym 'unknown' miejscu , albo lepiej - pokazuje , gdzie byłem 5 minut temu ;-D Nie wiem czemu tak się robi , moze wina lagów i przeciązenia łącza wysyłanymi pakietami ... chociaż na łaczu 10 MBit też tak miałem (sic)

2.) mp_assault i otwieranie się bramy prowadzącej do allied-base ... z drugiej strony ;-))) Trochę dezorientuje ,ale już się przyzwyczaiłem ;-P

3.) już wspominane - rzucanie apteczki/ammo i jej nieoczekiwane zaginięcie w teksturze ... nie da się już wyciągnąć ;-[

Ale spox , pewnie wkrótce pojawią się pierwsze point-release'y ... chiciaż nie wiem do końca czy to jest powód do radości

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-12-2001 22:35
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Xceed Znajdź więcej post'ów przez  Xceed Dodaj Xceed do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Xceed prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
C4|Shiro
Crane



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Night City

quote:
Napisane oryginalnie przez [WP]SS-MAN


Wątpię.............. masz lepiej i spać..........



temu panu nie wiem o co chodzi...wiec no comment

a co do bugow...hmmm
rzuccie kilka dyn w jedno miejsce czasem lacza sie w jeden obiekt...najwiekszy jaki mialem to tak mojej wielkosci...gdzies jest screen...podesle

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 19-12-2001 02:16
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil C4|Shiro Kliknij tutaj by wysłać e-maila do C4|Shiro Znajdź więcej post'ów przez  C4|Shiro Dodaj C4|Shiro do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać C4|Shiro prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[WP]SS-MAN
Combat (Death Knight)



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: miasto

quote:
Napisane oryginalnie przez C4|Shiro

a co do bugow...hmmm
rzuccie kilka dyn w jedno miejsce czasem lacza sie w jeden obiekt...najwiekszy jaki mialem to tak mojej wielkosci...gdzies jest screen...podesle


Bogow jest wiele np:
zolnierze przelatuja przez sciane
czy bazuka z "zoomem"

__________________
...... A jak bedzię trzeba wszyscy pójdziemy po kolei na śmierć......
......jak kamienie rzucone przez Boga na szaniec .....

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 25-12-2001 18:34
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [WP]SS-MAN Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [WP]SS-MAN Znajdź więcej post'ów przez  [WP]SS-MAN Dodaj [WP]SS-MAN do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [WP]SS-MAN prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Xceed
prodigY



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Łódź

Angry

mp_depot - szokujco dużego kalibru bug , o którym słyszał już każdy { załącznik } - przeciez to największe szujstwo ten bug ! WYPACZA ROZGRYWKĘ i to jest NAJGORSZE

tego crapu jest ZNACZNIE więcej ... niestety ...

mp_depot - wskakiwanie przez wyrwę przy AAgun ( osobiście mi się nie udało , jednak da się )

mp_sub - wchodzenie w teksturę U-Boot'a - można stamtąd strzelać , nikt cię nie widzi [ trudne , ale wykonalne ]

mp_beach - przechodzenie przez Sea Wall Breach już dawno przestało być uznawane za bug , ale wskakiwanie w Forward Bunker to już przesada

Znacie jakieś inne ?

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 29-01-2002 23:47
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Xceed Znajdź więcej post'ów przez  Xceed Dodaj Xceed do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Xceed prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
PsychOPAT
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oświęcim

Talking

A ja cos na temat bug'ow na bridgu.

Raz wskrzesilem medykiem kolesia na dachu nad radiem, jego "cudownie" przenioslo na druda strone dachu i musial sie z"kill"owac.

Jak wskoczycie na dach, to sprobujcie isc dalej prosto przez dach warehouse (czy jakos tak - chodzi o jeden z respawnow) i okazuje sie ze sie spada z budynku prawie poza plansze i pozostaje tylko/kill lub granacik. A tak niewiele by trzeba, żeby tę niedogodność usunąć...

__________________
"Plywamy roznymi stylami, ale toniemy w ten sam sposob..."

IRCnet: #polishlegion

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 01:31
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil PsychOPAT Kliknij tutaj by wysłać e-maila do PsychOPAT Znajdź więcej post'ów przez  PsychOPAT Dodaj PsychOPAT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać PsychOPAT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
ad123
fUzz.ad123



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Kraków

communique

Ja tez mialem fajne zdarzenie na communique,zrobilem z paroma osobami piramidke ludzi,ja bylen na wierzchu i chcialem wskoczyc na ta krecaca sie antene nad radarem,ale antena byla pierwsza-zaczalem sie krecic na gape az sie zablokowalem

__________________


@|)123

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 02:17
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ad123 Kliknij tutaj by wysłać e-maila do ad123 Znajdź więcej post'ów przez  ad123 Dodaj ad123 do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ad123 prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
C4|Shiro
Crane



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Night City

hmm..nie nzawal bym tego bugiem...
...co powiecie na to ze mam dowod iz na mp_sub mialy byc 2 doki?...zreszta spojrzcie na zalcznik)


[jest w zipie]

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 03:36
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil C4|Shiro Kliknij tutaj by wysłać e-maila do C4|Shiro Znajdź więcej post'ów przez  C4|Shiro Dodaj C4|Shiro do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać C4|Shiro prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Pysiu
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Hehe, z tymi dokami to rzeczywiscie niezle jajca... moze ktos podejmie sie dokonczenia tej mapy? jakis tunelik or something

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 07:10
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pysiu Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pysiu Znajdź więcej post'ów przez  Pysiu Dodaj Pysiu do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pysiu prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

Pare groszy ode mnie :

Wszystkie bugi w mapach wplywajace istotnie na rozgrywke, pod katem zmiany szans obu stron na wygrana, wbrew zamierzeniom autorow mapy, beda uznane za oszukiwanie. Nie wiem jak na serwach sie to przyjmie w FFA, ale w lidze to nie przejdzie zareczam od tego sa sedziowie.

Np DEPOT

Nie chodzi mi o wskakiwanie na AA bo to jest soft i ciezko uznac to za oszukiwanie raczej to skill w wykorzystawaniu mapy w sensie wskakiwanie, nie ma duzego wplywu na rogrywke.
Natomiast wchodzenia na dachy przez zbugowany teren (te szczytu budynkow), gdzie lubia siedziec PF itp, ktorzy widza caly dol i prawie niemozliwe jest ich sciagnac jak mysla, to oczywiste zagranie NOT FAIR PLAY. ZMieniajace szanse atakujacych totalnie.....

Das BOT, wchodzenie w txture bota w lidze na 100% DENIED.

Tego typu sprawy beda zakazane.

To moje zdanie, mysle ze reszta organizatorow je poprze. Tak jak i czesc najlepszych graczy RTCW, ktorzy w rozmowie ze mna podzielili moje opinie.

Ci ktorzy sa przeciw to poprostu kolesie nie umiejacy chyba grac normalnie, ktorzy musza wlezc na taki dach i miec radoche z PFa rozwalaja praktycznie bezradnych allies, ktorzy wbiegaja tam i musza miec oczy dookola glowy i tak, a do tego jeszcze taki dach? przegina.

Mam nadzieje ze w lidze kazdy bedzie gral FAIR PLAY. Mapy maja wystarczajaco duzo miejsc do wykorzystania, zeby nie musicie wykorzystywac ich bugow....


xxxxxxxxxx

Co do bota i 2 doku to tez to widzialem i gadalem z shiro... dodanie korytarza moze byc 4 fun.... ale nie na powaznie, nie wiemy jak miala wygladac mapa i samo dodanie korytarza zmieni rozklad gameplay i nic nie wniesie tam nie ma calow

Natomiast mozna przerobic powazniej mape na DasBot2 i dodac znacznie wiecej niz korytarz zeby all mialo sens. Jednak do tego jest potrzebna zgoda ID - ktorej nie dadza bo to ich mapa

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 14:08
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
C4|Shiro
Crane



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Night City

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide
[...]Natomiast mozna przerobic powazniej mape na DasBot2 i dodac znacznie wiecej niz korytarz zeby all mialo sens. Jednak do tego jest potrzebna zgoda ID - ktorej nie dadza bo to ich mapa [...]


a gdyby tak wyslac maila..powiedz ze mapa nie jest najlepie pomyslana i spytac sie o zgode na lekkie przerobienie z wykorzystaniem 2 doku? <---Serio mowie

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 15:04
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil C4|Shiro Kliknij tutaj by wysłać e-maila do C4|Shiro Znajdź więcej post'ów przez  C4|Shiro Dodaj C4|Shiro do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać C4|Shiro prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

quote:
Napisane oryginalnie przez C4|Shiro


a gdyby tak wyslac maila..powiedz ze mapa nie jest najlepie pomyslana i spytac sie o zgode na lekkie przerobienie z wykorzystaniem 2 doku? <---Serio mowie



Jasne, wlasnie pisalem ze to by trzeba oficjal zrobic Moze np KnightLore , moze sie podeprzec pieknym dorobkiem go by moze nie olali jak widzieli ze gosc wie co w majtach piszczy

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 17:11
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Pysiu
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja:

Zrobcie przerobke, wyslijcie im i zaytajcie sie co o tym sadza, i czy zezwalaja na publikacje tak przerobionej mapy Mysle ze jak bedzie dobra to sie zgodza. OBY

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 30-01-2002 17:21
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Pysiu Kliknij tutaj by wysłać e-maila do Pysiu Znajdź więcej post'ów przez  Pysiu Dodaj Pysiu do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Pysiu prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
C4|Shiro
Crane



Zarejestrowany: Dec 2001
Lokalizacja: Night City

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide


Jasne, wlasnie pisalem ze to by trzeba oficjal zrobic Moze np KnightLore , moze sie podeprzec pieknym dorobkiem go by moze nie olali jak widzieli ze gosc wie co w majtach piszczy



tylko trzeba to oglosic oficjalna przerobka by fpp.pl
zeby jakis support byl

__________________

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 00:36
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil C4|Shiro Kliknij tutaj by wysłać e-maila do C4|Shiro Znajdź więcej post'ów przez  C4|Shiro Dodaj C4|Shiro do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać C4|Shiro prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Saari
Niebieska Maskotka



Zarejestrowany: Aug 2001
Lokalizacja: Krakoof sity

No fajny pomysl

A ja jeszcze o bug'ach:

Na mapie depot przy forward deployment area jak sie odrodzicie aliantem na jakims zdechlym kolesiu to kaplica bo nie mozna sie w ogole ruszyc (mozna probowac grenadejumpow ale nie radze )

Zaznaczylam ten problem tylko w tamtym miejscu bo nigdzie indziej jeszcze taki zwis mi sie nie zdarzyl

__________________
saari.deviantart.com

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 07:57
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Saari Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Saari Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Saari Dodaj [FPP]Saari do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Saari prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
DarkXenocide
Prezes Poison



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: Poznań

quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
No fajny pomysl

A ja jeszcze o bug'ach:

Na mapie depot przy forward deployment area jak sie odrodzicie aliantem na jakims zdechlym kolesiu to kaplica bo nie mozna sie w ogole ruszyc (mozna probowac grenadejumpow ale nie radze )

Zaznaczylam ten problem tylko w tamtym miejscu bo nigdzie indziej jeszcze taki zwis mi sie nie zdarzyl



Ja mialem na sparringu klanowym na bot u axis jesli dobrze pamietam heeh ale to byl inny bug. Gosc wchodzil do gry od nas, w sumie to nie wchodzil ale nadal tam niby byl- bug.... lezal na ziemi wiecie jak- taki spiacy a ja na nim sie respnalem i dolina....... nie moglem sie ruszyc musialem sie wysadzic

Takie bugi jak sari pisze to sa na wiekszosci map... ja mialem na brige, canyon z tego co ostantio pamietam. Ale widzialem u innych np na assie. Kinda irytujacy bug

__________________
You must realise that someday you will die

FIRST IMPACT: board.hive.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 10:37
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil DarkXenocide Kliknij tutaj by wysłać e-maila do DarkXenocide Znajdź więcej post'ów przez  DarkXenocide Dodaj DarkXenocide do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać DarkXenocide prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
sud
sudden death



Zarejestrowany: Nov 2001
Lokalizacja: boat town

quote:
Napisane oryginalnie przez [FPP]DarkXenocide

Takie bugi jak sari pisze to sa na wiekszosci map... ja mialem na brige, canyon z tego co ostantio pamietam. Ale widzialem u innych np na assie. Kinda irytujacy bug


No sa fakt, ale zwykle mi wystarczy nozem przyciachac albo z pistola strzelic raz czy dwa i 'wyskakuje' z kolesia na wolnosc .

__________________
"...los nas ustawił na różnych polach szachownicy - ołowiane żołnierzyki i Prawdziwi Zawodnicy"

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 13:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil sud Kliknij tutaj by wysłać e-maila do sud Znajdź więcej post'ów przez  sud Dodaj sud do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać sud prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Glazer
Training (Enforcer)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Poznan

Przewaznie wystarczy skoczyc do tylu i juz jestes wolny.

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 31-01-2002 14:40
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil Glazer Znajdź więcej post'ów przez  Glazer Dodaj Glazer do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać Glazer prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Saari
Niebieska Maskotka



Zarejestrowany: Aug 2001
Lokalizacja: Krakoof sity

Ja odkrylam buga ale nie na mapie tylko ogolnie w grze.. jak gralam medykiem axisem to na kompasie pokazywalo mi zarowno rannych z mojej druzyny jak i przeciwnikow.. cholernie utrudnialo gre bo latalam jak glupia do lezacych przeciwnikow grrrr...

__________________
saari.deviantart.com

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-02-2002 10:34
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Saari Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Saari Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Saari Dodaj [FPP]Saari do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Saari prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
PsychOPAT
Warrior (Scrag)



Zarejestrowany: Jan 2002
Lokalizacja: Oświęcim

quote:
Napisane oryginalnie przez Saari
Ja odkrylam buga ale nie na mapie tylko ogolnie w grze.. jak gralam medykiem axisem to na kompasie pokazywalo mi zarowno rannych z mojej druzyny jak i przeciwnikow.. cholernie utrudnialo gre bo latalam jak glupia do lezacych przeciwnikow grrrr...


Dla mnie w ogole jest bardzo uciazliwe, ze na radarze widze poleglych z obydwoch druzyn, bo przez to nieraz traci sie duzo czasu na niepotrzbne bieganie, chociaz z drugiej strony czasami sie to przydeje do dobijania...

__________________
"Plywamy roznymi stylami, ale toniemy w ten sam sposob..."

IRCnet: #polishlegion

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-02-2002 12:26
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil PsychOPAT Kliknij tutaj by wysłać e-maila do PsychOPAT Znajdź więcej post'ów przez  PsychOPAT Dodaj PsychOPAT do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać PsychOPAT prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
[FPP]Saari
Niebieska Maskotka



Zarejestrowany: Aug 2001
Lokalizacja: Krakoof sity

No wlasnie o to mi chodzi - ten sam problem mialam - a dobijanie mam w nosie jesli ma to byc kosztem tego ze zamiast poleciec swojego uleczyc trafie na alianta grrr...

Dark - jak sie zrespawnujesz na lezacym kolesiu to sie nie musisz wysadzac ... daj kursor w dol i skacz - po pewnym czasie powinienes sie uwolnic

__________________
saari.deviantart.com

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 03-02-2002 18:48
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil [FPP]Saari Kliknij tutaj by wysłać e-maila do [FPP]Saari Znajdź więcej post'ów przez  [FPP]Saari Dodaj [FPP]Saari do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać [FPP]Saari prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Wszystkie czasy są EU (PL). Aktualna godzina 12:14.    Strony (4): « 1 [2] 3 4 » Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
Poprzedni Temat   Następny Temat
[ Pokaż wersje do druku | Wyślij tą stronę do przyjaciela! | Otrzymuj informacje o aktualizacji tego tematu ]

Szybkie wybieranie:
Oceń Dyskusje:

Reguły obowiązujące na boardzie:Kto może czytać board'a? Każdy zarejestrowany i niezarejetrowany użytkownik.
Kto może zakładać nowe tematy? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Kto może pisać odpowiedzi? Każdy zarejestrowany użytkownik.
Zmiany: Post'y mogą być edytowane i kasowane przez ich autorów.
Posty: kod HTML jest OFF. Uśmieszki są ON. vB code jest ON. [IMG] jest ON.
 


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.

< Kontakt - f·p·p · b·o·a·r·d >

SERWISY
fpp.pl | avp.fpp.pl | avp.fpp.pl/ogl | bia.fpp.pl | bhd.fpp.pl | cgl.fpp.pl | chrome.fpp.pl | cs.fpp.pl
cod.fpp.pl | cz.fpp.pl | doom3.fpp.pl | duke.fpp.pl | ghostrecon.fpp.pl | halflife.fpp.pl halo.fpp.pl | j2k.fpp.pl
moh.fpp.pl | of.fpp.pl | swbf.fpp.pl | quake.fpp.pl | quake2.fpp.pl | quake3.fpp.pl | unreal.fpp.pl | redfaction.fpp.pl
sof.fpp.pl | rtcw.fpp.pl | tribes2.fpp.pl | bhd.fpp.pl

ZASOBY
news.fpp.pl | cgl.fpp.pl | battlenet.pl | gry-video.pl | g4ce.pl UrbanTerror.pl



board.fpp.pl
Podłącz nasz baner

© 2000 - 2004 fpp productions