Edytuj swój profilRejestracja jest darmowaKalendarzZnajdź użytkownika
FAQ - pomocSzukajStrona główna
FPP BOARD > Gry > Counter-Strike > początkujący counter strike'owiec
  Poprzedni Temat   Następny Temat
Autor
Temat    Strony (2): « 1 [2] Wyślij nową wiadomość    Wyślij Odpowiedź
ha3m

Re: początkujący counter strike'owiec

quote:
Napisane oryginalnie przez ereaser
yyy...siemanko wszystkim jestem nowym graczem cs,gram tagże w q3,dziwne co?A no sam sie dziwie ale te obie gierki podobają mi sie tak samo tylko że jedną z nich znam bardziej(znaczy sie configi rużne takie)mianowicie chodzi tu o q3,w cs'a zaczołem grac dopiero niedawno i BARDZO mi sie spodobała ta giera (poprostu wymiata) i chciałbym własnie sie was spytac czy w cs'ie można nagrywac demka tak jak w q3 i czy moglibyscie mi podżucic swuj cfg jesli wogule można posiadac cfg w cs'ie
wiem wiem głupio gadam ale jestem tu dopiero początkujący,znaczy sie zielony i prosiłbym o pomoc z waszej strony w wprowadzeniu mnie w spaniały swiat cs'a
zgury dziekuje

przede wszystkim - odzwiedzaj codziennie http://cs.fpp.pl
BO TEN SERWIS PO PROSTU RZĄDZI!

Od roku chodzę z fantastyczną dziewczyną. Miesiąc temu postanowiliśmy rozpocząć współżycie. Niestety, byłem tak podniecony, że po chwili pieszczot, zanim doszło do zbliżenia, byłem już "po". Bardzo mnie to zdenerwowało. Co robić?
Marek, 18 lat

BRAVO.pl

Zgłoś post do moderatora | IP: Zalogowane

Old Post 18-02-2002 15:20
Kliknij tutaj aby zobaczyć profil ha3m Znajdź więcej post'ów przez  ha3m Dodaj ha3m do Listy Znajomych Kliknij tutaj aby wysłać ha3m prywatną wiadomość  Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
Elmin
Guest

quote:
Napisane oryginalnie przez Eustachy
...hehe i obowiazkowo obok "forgivetk" musi byc "SORRY ZA TK!!!"...

Co to jest ten TK?
Pozdrawiam
Konrad Pekala (aka Elmin PL na serwerach Q3...)

Old Post 17-03-2002 21:58
Znajdź więcej post'ów przez  Dodaj  do Listy Znajomych Edycja/Kasowanie Posta    Odpowiedź
CzAsZeK
e.coast > czaszek